۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۷۴۹۵۷۹
پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم:

رانندگان در هوای بارانی با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر رانندگی کنند

رانندگان در هوای بارانی با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر رانندگی کنند
سرهنگ صدفی با اشاره به بارش رحمت الهی و نزولات آسمانی از رانندگان خواست تا در هوای بارانی با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر رانندگی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ صدفی رئیس پلیس راهور استان قم با توجه به بارش رحمت الهی و نزولات آسمانی اعلام کرد: رانندگان در هوای بارانی با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر رانندگی کنند

وی افزود: يكي از مهمترین علل تصادفات در هوای بارانی، تخطي ازسرعت مطمئنه است، رانندگان می بایست در روز های بارانی با سرعت مطمئنه حرکت کرده تا بتوانند در صورت وقوع حادثه خودروی خود را کنترل و به موقع متوقف کنند و از عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند. 
 
سرهنگ صدفی یادآور شد: مهمترین موضوع در رانندگی در شرایط بارندگی اطمینان از ایمن بودن خودرو و سالم بودن تجهیزات از جمله چراغ ها، سیستم گرمایشی و برف پاک کن می باشد که بایستی رانندگان تمهیدات لازم در این زمینه ها را داشته باشند.
 
وی افزود: با توجه به اینکه هنگام بارش باران، میدان دید راننده محدود شده و احتمال وقوع تصادف به مراتب بالاتر می‌رود می بایستی به عبور عابران پیاده توجه بیشتری داشت .
 
رئیس پلیس راهور استان در پایان بیان داشت: توجه کافی به جلو در زمان بارندگی را مد نظر داشته باشید تا شاهد وقوع حوادث رانندگی کمتری در سطح معابر شهری و جاده ها باشیم.
 
ارسال نظرات