۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۴۹۶۱
امام جمعه شبستر:

استفاده از تصاویر مستند انقلاب در رسانه ملی آثار ارزنده‌ای به همراه داشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شبستر گفت: عملکرد رسانه ملی در دهه فجر امسال تأثیر‌گذار و کارشناسی بوده است.
امام جمعه شبستر


حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، امام جمعه شبستر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تحلیل عملکرد رسانه ملی در دهه فجر پرداخت و گفت: عملکرد رسانه ملی در دهه فجر امسال تأثیر‌گذار و کارشناسی بوده است و این موضوع در مقایسه با عملکرد سال‌های قبلی این رسانه بسیار قابل توجه است.

وی استفاده از فیلم‌های آرشیوی و مستند انقلاب و مرور خاطرات گذشته انقلاب در برقراری ارتباط میان نسل‌ها را بسیار مفید دانست و افزود: نسل سوم و چهارم با مشاهده این فیلم‌ها بدون هیچ پیش داوری و گزینشی در جریان حوادث جاری کشور قرار می‌گیرند و به تحلیلی درونی و منطبق با خواست خود دست پیدا می‌کنند.

رییس حوزه های علمیه شبستر اظهار داشت: این مشاهده مستقیم، تبلیغات دشمنان را در سیاه نمایی انقلاب خنثی می‌کند و افزون بر آن جوانان با آرمان امام راحل به صورت چهره به چهره آشنا می‌شوند.

وی افزود: بدون تردید برنامه‌های صدا و سیما در چنین ایامی بیشترین مخاطب را دارد و اقشار مختلف مردم مشتاقانه به تماشای این برنامه‌ها می نشینند، البته تأثیر اجتماعی و روان‌شناختی این برنامه‌ها در زندگی عادی مردم رخ می‌نماید.

حجت الاسلام محمد‌زاده با بیان این‌که در تبلیغ مبانی ارزشی، مراقبت از سلیقه مخاطبان یک اصل مهم است، گفت: باید مراقب بود تا در اثر معرفی و تبلیغ نادرست ارزش ها را به ضد ارزش تبدیل نکنیم.

وی تأکید کرد: در این صورت آسیب‌های زیادی به مبانی معرفتی جامعه وارد خواهد شد و زمینه‌ساز تغییر نگرش به مقولاتی چون انقلاب در نسل های آینده انقلاب خواهد بود. /935/ت302/س

ارسال نظرات