۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۵۰۴۹
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

ملت ایران در 22 بهمن فصل با شکوهی را در تاریخ زرین کشور ثبت می‌کند

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اعلام کرد: ملت ایران در 22 بهمن فصل با‌شکوهی از صیانت معنوی آرمان‌های اصیل اسلامی را در تاریخ زرین کشور ثبت می‌کند.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ایران اسلامی در سی‌و یکمین بهار درخشان استقلال و آزادی خویش در راه فتح قله‌های افتخار و عزت در عرصه‌های مختلف پیام‌آور خودباوری و هویت ملی اسلامی برای مسلمانان جهان است.

این بیانیه می‌افزاید: در سی‌ویکمین بهار سرافرازانه انقلاب اسلامی ملت بیداردل ایران اسلامی برگی درخشان از سی و یک سال حضور و اقتدار خود را به ظهور رسانده است. 

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت مسلمان ایران در حالی آغاز سال‌های دهه چهارم انقلاب شکوهمند خود را می‌گذراند که تحقق آرمان‌های والای امام خمینی(ره) به دست جوانان این مرز و بوم هر روز فضای پر نشاط ایران اسلامی را سرشار از عطر و بوی ایمان و استقلال و مملو از غرور و سرزندگی می‌کند.

در بیانیه تصریح شده است: بی‌تردید این پیشرفت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف در سایه ایمان راسخ جوانان این دیار و حمایت پر شکوه ملت دلاور ایران محقق شده است.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: در آستانه دومین سال از دهه چهارم انقلاب اسلامی نه تنها ملت ایران از توسعه علمی و پیشرفت معنوی خود باز نمی‌ماند، بلکه همان‌طور که در ایام دهه فجر شاهد بودیم، دستاوردهای نوینی در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی نصیب ملت مسلمان ایران شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با گرامی‌داشت ایام پر شکوه دهه فجر از ملت مسلمان گیلان دعوت کرد در تداوم حضور ارزشمند خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ثبت حماسه‌ای دیگر فصل با شکوهی از صیانت معنوی آرمان‌های اصیل اسلامی را در تاریخ زرین کشور ثبت کنند.

این بیانیه می‌افزاید: گام‌های استوار ملت مقتدر گیلان در طواف فجرآفرینان 22 بهمن و رمی شیطان داخلی و خارجی حج مقبولی می‌شود که نسل‌های آینده این سرزمین از آن به نیکی یاد می‌کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این بیانیه خاطرنشان کرد: راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در سراسر استان راس ساعت 9 صبح و در رشت از مسیرهای پنج‌گانه، میدان پاسداران، میدان فرهنگ، خیابان امام خمینی(ره)، میدان شهدای ذهاب (میدان شهرداری)، مزار شهدای گمنام، بقعه متبرک دانای علی، خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان علم‌الهدی، میدان شهدای ذهاب، دانشگاه علوم پزشکی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ، خیابان امام خمینی(ره)، میدان شهدای ذهاب، میدان شهید انصاری، خیابان سعدی، میدان شهدای ذهاب و مسیر مهدیه رشت، خیابان شهدا، میدان بسیج، میدان شهدای ذهاب برگزار می‌شود./950/د102/س
ارسال نظرات