۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۷۵۰۸۰
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه:

با حفظ وحدت و اقتدار در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنید

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه اعلام کرد:مردم ایران اسلامی با صلابت و اقتدار در راهپیمایی حماسه آفرین 22 بهمن شرکت کرده و با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در راس آنها ظلم ستیزی و حفظ استقلال و وفاداری به رهبری نظام، تجدید میثاق نمایند.
با حفظ وحدت و اقتدار در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنید با حفظ وحدت و اقتدار در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنید

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای از مردم سلحشور ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

دربخشی از این بیانیه‌ آمده است:  مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه همگام و همراه با ملت سلحشور و سرافراز ایران اسلامی با آرمان‌های والای بزرگ آزادی‌خواه قرن، خمینی کبیر(ره) تجدید پیمان کرده و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در این حماسه پر شور و فعالانه شرکت نموده و تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌دارد.

این بیانیه می‌افزاید: یوم الله 22 بهمن روز صلابت و اقتدار نظام سرافراز جمهوری اسلامی و مقطعی نورانی در تاریخ انقلاب ایران است.

در بخش دیگر این بیانیه تصریح شده است: اکنون در هنگام گسترش نسیم بیداری و اتحاد امت اسلامی، در پی تهاجم ناجوانمردانه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و پیروزی اندیشه مقاومت در فلسطین و شکست سیاسی اشغالگران در عراق و پیشرفت و جهش علمی کشور در عرصه‌های انرژی، نظامی، پزشکی، هوا فضا، لازم است ملت مسلمان و همیشه در صحنه و انقلابی ایران، کریمه ( اشدا علی الکفار) را سرمشق خود قرار داده و با هیمنه غیرت دینی خویش که (ترهبون به عدوالله و عدوکم) و الهام از مکتب پر افتخار (هیهات من‌الذله) با حفظ وحدت و یکدلی،‌ یک جهت و استوار، با صلابت و اقتدار در راهپیمایی حماسه آفرین 22 بهمن شرکت نموده و با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در راس آنها ظلم ستیزی و حفظ استقلال و وفاداری به رهبری نظام، تجدید میثاق نمایند./917/د102/ص



ارسال نظرات