۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۷۵۰۸۰۵
حجت الاسلام نمازی:

آیت الله نمازی سرباز ولایت و انقلاب اسلامی بود

آیت الله نمازی سرباز ولایت و انقلاب اسلامی بود
اصفهان – حجت الاسلام نمازی گفت: آیت الله نمازی خود را سرباز ولایت و انقلاب اسلامی می‌دانست و هرکجا نیاز بود با فرمان رهبری به عنوان سفیر و سرباز ولایت و انقلاب حضور داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام حسن نمازی چهارشنبه شب در مراسم ختم آیت الله عبدالنبی نمازی که در مصلی بقیه الله الاعظم(عج) شهرستان کاشان برگزار شد، با اشاره به کلنگ زنی و احداث این مصلی از سوی آیت الله نمازی، گفت: آیت الله نمازی معتقد بود شهر دارالمومنین کاشان نیاز به چنین مصلی و مکانی دارد.

وی افزود: مصلی بقیه الله الاعظم کاشان امروز بعد از ۱۵ سال یکی از آثار ماندگار آیت الله نمازی است که با کمک مردم و خیرین و دست اندرکاران و مسؤولان شهرستان کاشان احداث شده است.

حجت الاسلام نمازی از آیت الله نمازی به عنوان شخصیتی نام برد که باطن و ظاهری یکسان داشت و آنچه از او در اجتماع دیده می‌شد در خانواده اش نیز بروز و ظهور داشت.

وی ادب، احترام، تواضع، صبر و بردباری را از جمله ویژگی‌های آیت الله نمازی نام برد و اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز آیت الله نمازی تواضع و ادب ایشان بود.

به گفته وی آیت الله نمازی خود را سرباز انقلاب اسلامی می‌دانست و هرکجا نیاز بود با فرمان رهبر معظم انقلاب به عنوان سفیر و سرباز ولایت و انقلاب حضور داشت.

حجت الاسلام نمازی با اشاره به اینکه آیت الله نمازی شاگرد امام خمینی (ره) در حوزه نجف اشرف بود، افزود: آیت الله نمازی در نجف شاگرد آیت الله راستی کاشانی بود تا اینکه امام خمینی (ره) به نجف آمد و آیت الله راستی کاشانی با وجود اینکه دروس سطوح بالایی داشت، اما به احترام امام خمینی (ره) درس را تعطیل و از شاگردان خود از جمله آیت الله نمازی خواست در درس امام خمینی (ره) شرکت کنند. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات