۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۷۵۰۹۵
امام جمعه موقت تهران:

مواضع رهبر انقلاب بسیار مقتدارنه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با توجه به مواضع مقتدرانه امام راحل گفت: امروز رهبر انقلاب اسلامی این راه اقتدارگونه را ادامه می‌دهند.
حجت الاسلام کاظم صديقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در جلسه ای که به مناسبت دهه پایانی صفر در مسجد جامع جمهوری تهران برگزار شد، گفت: می بینید کسی که زیر عبای امام(ره) بزرگ شده فساد می کند و کسی که اسمش را مرجع گذاشته، زیر پرچم انگلیس سینه می زند.

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به برجستگی های زندگانی آیت الله بهاء الدینی(ره)، خاطر نشان کرد: برخی خیلی ملا هستند؛ اما در زندگی دلسوزی و زهد ندارند.

وی همچنین به بیان زندگی ساده مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: زندگی خصوصی حضرت آیت الله خامنه ای را ببینید که چگونه ساده زندگی می‌کند؛ زیرا اهل ذکر در عمل مشخص می شوند.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: برخی با ارتحال امام راحل(ره) زمزمه هایی سر می دادند که همه چیز از دست می‌رود؛ اما امروزه می بینیم که با رفتن امام(ره) همه چیز پابرجاست.

وی در ادامه به نقش رهبر انقلاب اسلامی در جریان فتنه اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب پیش از سخنرانی خود در نماز جمعه چهار ساعت استغاثه با خداوند داشت.

حجت الاسلام صدیقی مواضع و فرمایشات امام رحل را مقتدرانه دانست و تصریح کرد: این از اقتدار امام بود که جمله نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی را به زبان می آورد و امروز رهبر انقلاب اسلامی این راه را ادامه می‌دهند./957/پ202/ص

ارسال نظرات