۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۶:۲۹
کد خبر: ۷۵۱۱۴
از اول اسفندماه؛

نام نویسی تربیت مدرس حوزه علمیه اصفهان آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول واحد اساتید مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، زمان نام نویسی در دوره تربیت مدرس در حوزه علمیه اصفهان را اول اسفند ماه اعلام کرد.
نام نویسی تربیت مدرس حوزه علمیه اصفهان آغاز می‌شود
حجت الاسلام احمد فعال، مسؤول واحد اساتید مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: فراخوان جذب و نام نویسی سومین مرحله تربیت مدرس در حوزه علمیه اصفهان، اسفند ماه در سطح مدارس علمیه اصفهان اعلام می‌شود.

وی ادامه داد:  برای پذیرش در این دوره‌ها، استعداد یابی از طریق مدیران مدارس علمیه صورت می‌گیرد، بدین صورت که فراخوان در سطح عمومی انجام نمی شود بلکه در سطح مدیران مدراس علمیه خواهد بود و معرفی شدگان از طرف مدیران مدارس در دوره آموزشی مرکز شرکت داده خواهند شد.

حجت الاسلام فعال اظهار داشت: شروع دوره از نیمه دوم فرودین سال آینده آغاز و تا نیمه اول مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

مسؤول واحد اساتید مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان افزود: پذیرش مدرس در دو مرحله دوره عمومی و اختصاصی خواهد بود که در دوره عمومی دانش پژوهان با گذراندن 30ساعت، سرفصل هایی چون روش تدریس و روش تحقیق مجوز شرکت در دوره اختصاصی را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در دوره اختصاصی بر اساس تمایل دانش پژوهان، تدریس در رشته های ادبیان عرب، منطق، فقه و عقاید پایه اول آموزش داده خواهد شد و در نهایت پس از موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی و گذراندن دوره کارآموزی، جواز تدریس در مدارس علمه را دریافت خواهند کرد.

مسؤول واحد اساتید مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت: تربیت مدرس ویژه کلاس های پایه اول حوزه علمیه است و برای تدریس در پایه های بالاتر سابقه تدریس از جمله شرایط عمومی آن خواهد بود./956/پ202/ص

ارسال نظرات