۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۷۵۱۲۲۱
جانشین فرمانده سپاه قم:

با تبیین دستاوردهای انقلاب به تکلیف خود عمل کنیم

با تبیین دستاوردهای انقلاب به تکلیف خود عمل کنیم
جانشین فرمانده سپاه قم جنگ روانی دشمن علیه انقلاب اسلامی را بی سابقه دانست و گفت: موفقیت های انقلاب اسلامی را برای نسل جوان روایت کنید تا دشمن با دروغ گویی ها و القاء ناامیدی تصویری غلط از انقلاب ما ارائه ندهد.

به گزارش خبرنگار  سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه قم در جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان قم در حسینیه جنب مسجد چهارمردان قم برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ادامه دهنده بعثت پیامبر می باشد، ابراز کرد: انقلاب اسلامی با برچیدن نظام شاهنشاهی راه بعثت پیامبر را ادامه داد و دشمنان این انقلاب دشمنان بعثت پیامبر هستند.

وی با اشاره به مکاتب و نحله های فکری در دنیا اظهار داشت: در مکتب مادی غربی همه چیز به زندگی ظاهری و بهره برداری از دنیا محدود شده است و برای رسیدن به مطامع دنیا و رسیدن به این هدف هر وسیله و راهی مشروع است.

کبیری پور با بیان اینکه از مبانی انقلاب کم سخن به میان آمده است، تصریح کرد: گروهی در جریان فکری اسلام، دین را جدای از سیاست می دانند و تنها به عزاداری و دینداری صوری می پردازند درحالیکه مبانی اسلامی و سیره اهل بیت برخلاف این روش است.

جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه سیاسیون عالم ایران را قلب جهان می دانند، خاطرنشان کرد: اگر تاریخ انقلاب را مرور کنیم، این کشور اسلامی با وجود آن همه توطئه، تحریم و فتنه ها با معجزه الهی حفظ شده است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی اعتراف دارند که اگر ایران را به حال خود واگذاریم قطعا به تمدن خواهد رسید و امروز با وجود همه تحریم ها و دشمنی ها به پیشرفت های بی نظیری در حوزه های مختلف از جمله نانو، هواو فضا، نظامی و پزشکی دست یافته ایم.

کبیری پور با بیان اینکه باید انقلاب را برای بچه هایمان روایت کنیم، اذعان کرد: اگر از پیروزی و پیشرفت انقلاب نگوییم، دشمنان با روایت های غلط و ناصواب و با القاء نا امیدی انقلاب را ناکارآمد جلوه می دهند.

جانشین فرمانده سپاه قم با بیان اینکه جنگ روانی دشمن علیه انقلاب بی سابقه است، ادامه داد: با همه هجمه ها علیه انقلاب و تبلیغ سبک زندگی غربی و تهاجم علیه خانواده اما باز آمار طلاق در ایران به نسبت کشورهای غربی پایین تر است.

وی دفاع از انقلاب را تکلیف همه ملت برشمرد و گفت: کسی که امروز دستاوردهای انقلاب را نبیند و تنها خرده بگیرد اگر در کربلا هم بود به امام حسین به جهت ورود به صحرای کربلا خرده می گرفت.

ارسال نظرات