۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۷۵۱۶۲۱
به همت مركز مديريت حوزه‌های علمیه و با مشارکت دفتر نمایندگی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء؛

مراسم بزرگداشت فرمانده شهید «أبو تقوى السعيدي» و شهدای راه قدس مقاومت اسلامی عراق برگزار شد

مراسم بزرگداشت فرمانده شهید «أبو تقوى السعيدي» و شهدای راه قدس مقاومت اسلامی عراق برگزار شد
مراسم بزرگداشت فرمانده شهید «أبو تقوى السعيدي» و شهدای راه قدس مقاومت اسلامی عراق در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت فرمانده شهید «أبو تقوى السعيدي» و شهدای راه قدس مقاومت اسلامی عراق پنجشنبه شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به همت مركز مديريت حوزه‌های علمیه و با مشارکت دفتر نمایندگی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در مسجد اعظم حرم حضرت معصومه (س) با حضور جمع کثیری از علماء حوزه علمیه و زائران بانوی کریمه اهل بیت (ع)، با سخنرانی آیت الله محسن اراکی عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام و مهندس نصر الشمري، فرمانده ارشد حشد الشعبی برگزار شد.

این مراسم با مداحی سید مهدی میرداماد و با حضور آیات اراکی، غروی، حجت الاسلام والمسلمین ملکا نماینده دفتر مقام معظم رهبری در قم، نمایندگان گروه های مقاومت، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر و جمعی از اعضاء مجمع نمایندگان طلاب و با حضور خانواده محترم شهدای عراق، نمایندگان گروه‌های محور مقاومت و مهمانان بین‌المللی برگزار شد.

آیت الله اراکی سخنران مراسم با اشاره به اینکه پایداران در راه مقاومت همان شاهدان معرفی شده در قرآن کریم هستند، بیان کرد: در غزه دشمن به ما صدمه زده است اما نتیجه اش ظهور شاهدانی است که با پایداری خود دست از مقاومت و پایداری برنمی دارند تا پیروزی را به دست بیاورند.

وی افزود: وعده الهی تخلف پذیر نیست و قم مقدسه و از این مکان مقدس اعلام می کنیم غزه و مقاومت اسلامی را پشتیبانی می‌کنیم و آمریکا را از منطقه خارج خواهیم کرد و آمریکا را شکست می دهیم.

آیت الله اراکی ادامه داد: سپاه، ارتش و ملت بزرگ ایران و سایر گروه های مقاومت در عراق، فلسطین و یمن قهرمان سرانجام پیروز بر آمریکا و استکبار خواهند بود و با نصرت الهی جشن پیروزی خواهیم گرفت و به فضل الهی جشن ۲۲ بهمن مقدمه ای بر پیروزی بر نظام سلطه و آمریکا است.

نویسنده: حمیدرضا شاکر
ارسال نظرات