۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۱:۳۸
کد خبر: ۷۵۲۲۰
مدیر مرکز ملی پاسخگویی به پرسش های دینی:

805 هزار تماس از اصفهان در شش ماه گذشته داشته ایم

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز ملی پاسخگویی به پرسش های دینی با اشاره به ظرفیت بالای اصفهان در پاسخگویی دینی، گفت: در شش ماه گذشته نزدیک به 805 هزار اصفهانی با این مرکز تماس برقرار کرده اند.
پاسخگويي تلفني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مخدوم، مدیر مرکز ملی پاسخگویی به سؤوالات دینی، روز گذشته در مراسم افتتاحیه مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان، پاسخگویی به سؤوالات را یک نیاز مورد تاکید در دستورات اسلامی قلمداد کرد و گفت: این مساله افزون بر تاکیدات دینی از جنبه روان شناختی فرد را در دستیابی به حقیقت یاری خواهد کرد.

وی اظهار داشت: برآورده شدن نیاز فرد بر اساس نیاز و درخواست او، در تاثیر گذاری از قدرت بالاتری برخوردار خواهد بود و این مساله در خصوص پاسخگویی به پرسش های دینی نیز صدق می کند. در واکاوی آسیب های اجتماعی متوجه می شویم بسیاری از این مشکلات در اثر بی توجهی به نیاز های فرد در بخشی از دوران زندگی بوجود آمده است.

مدیر مرکز ملی پاسخگویی به سؤوالات دینی، به مصوبه 500 شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص سازماندهی مراکز پاسخگویی توسط دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: مرکز ملی پاسخگویی به پرسش های دینی از نیمه شعبان سال 86 رسما کار خود را آغاز کرد و در این مدت در قالب سه روش پاسخگویی تلفنی، کتبی و اینترنتی کار خود را دنبال می‌کند و ظرف مدت یکسال ورودی سؤولات به این مرکز 50 برابر شد.

وی به ارتباط گیری 804213 تماس تلفنی مردم اصفهان در شش ماهه گذشته با این مرکز اشاره کرد و افزود: حجم بالای تماس ها، مرکز ملی پاسخگویی به پرسش های دینی را براین داشت تا با تاسیس شعبه اصفهان در این شهر از ظرفیت بالای اصفهان در پاسخگوی استفاده نماید.

مدیر مرکز ملی پاسخگویی به پرسش های دینی خاطر نشان کرد: اصرار ما در پاسخگویی، تخصصص بودن به جای پاسخ های عمومی است و بر همین اساس از کارشناسانی با حداقل مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مختلف استفاده می شود.

وی اقبال نخبگان و دستگاه‌های مسؤول در تعامل با مرکز ملی پاسخگویی به پرسش های دینی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در همین راستا افزون بر امضاء تفاهم نامه ای با مرکز مشاوره سازمان بهزیستی، تعاملات بسیار سازنده ای را با مراکز علمی و دانشگاهی داشته ایم./ 965/ پ202/ص

ارسال نظرات