۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۵۲۸۴
مشاور مقام معظم رهبری:

ولایت فقیه نقطه کانونی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور مقام معظم رهبری، ولایت فقیه را نقطه کانونی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر امروز ایران اسلامی بر سکوی افتخار‌ ایستاده است، همه از برکت ولایت فقیه است.
حجت الاسلام و المسلمين نواب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدابوالحسن نواب، مشاور مقام معظم رهبری، ‌امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در اهواز اظهارداشت: ولایت فقیه نقطه کانونی انقلاب اسلامی، افتخار و امید همه مسلمانان جهان است.

وی با بیان این‌که اگر امروز ایران اسلامی بر سکوی افتخار‌های دنیا ایستاده است، همه از برکت ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: بررسی مسیر سی و یک ساله انقلاب نشان می دهد که نقطه اصلی مورد تهاجم و حمله دشمنان، ولایت فقیه بوده و تا زمانی که مردم از آن حمایت می کنند، این تهاجم ادامه دارد.

حجت‌الاسلام نواب افزود: هدف دشمنان در طول حیات طیبه امام امت و پس از آن، مقدس ترین نقطه انقلاب، یعنی ولایت فقیه بوده که برگ زرین و بزرگ‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی و تفاوت انقلاب ما با دیگر انقلاب‌ها است و همه پیروزی‌ها و موفقیت‌های ما مرهون این اصل مترقی است و تمام هجمه های دشمنان ما متوجه این اصل مهم است.

مشاور مقام معظم رهبری با بیان این‌که سنگر دفاعی ما در لبنان و غزه است و دشمن می‌خواهد با از بین بردن این دو منطقه کشور ما را بی یارو‌یاور کند، ابراز داشت: وقتی دشمن در غزه و لبنان عاجز شد، نوک پیکان حمله خود را به سوی تهران حرکت داد و به بهانه انتخابات، اصل اسلام و شعارهای اصلی اسلام و انقلاب را زیر سؤال برد، برای این‌که ما را بی‌پشتوانه کند و این بهانه‌جویی‌ها یک برنامه‌ریزی طولانی استکباری است که از بامداد انقلاب علیه ایران آغاز کرده‌اند.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور‌ با بیان این‌که 22 بهمن تنها روز ملت ایران نیست بلکه روز پیروزی همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است، یاد‌آور شد: حضور در صحنه مردم، انقلاب را بیمه می‌کند و مردم ما در ‌31 سال گذشته به ویژه در جنگ تحمیلی نشان دادند که تا زنده‌اند از کیان اسلام دفاع و انقلاب اسلامی ایران را حفظ می کنند.

وی، مقام معظم رهبری را جایگزینی نمونه برای امام‌ خمینی(ره) دانست و گفت: بعد از بیست سال دنیای کفر و استکبار احساس کرد، مقام معظم رهبری خلأ وجود امام را در جهان به خوبی پر می‌کند و متوجه شد که جانشین بنیانگذار انقلاب اسلامی توانسته است در دنیا به همان جایگاه دست یابد و نقش ویژه رهبری را در دست گیرد، از این رو با برنامه‌ریزی به دست ایادی خودفروخته و خودی، فتنه‌ای را برانگیخت به این امید که به ملت ضربه بزند؛ اما غافل بود که امت همراه امام خودش است و مردم همراه رهبری هستند و مردم رهبری خود را یک لحظه تنها نخواهند گذاشت.

مشاور مقام معظم رهبری در ادامه به ویژگی‌های فردی و اجتماعی رهبر انقلاب اشاره کرد و سوابق درخشان انقلابی، عمق درک و فهم صحیح، مردمی بودن و ساده زیستی، قدرتمندی نظام، قاطعیت، شجاعت، روشنفکری بی‌بدیل، توجه به مسائل مسلمانان جهان، عدالت، رأفت و انصاف را از جمله آنها برشمرد و گفت: اگر انصاف، عدالت، رأفت و مدارا از سوی مقام معظم رهبری نبود، تکلیف فتنه‌گران غیر از این بود.

حجت الاسلام نواب در پایان با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ اظهار داشت: مردم عزیز خوزستان همچون 9 دی نشان دادند که حتی یک لحظه دست از ولایت فقیه برنمی‌دارند./945/پ202/س
ارسال نظرات