۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۷۵۳۱۰

مراجع تقلید و علما از حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن قدردانی کردند

خبرگزاری رسا ـ مراجع تقلید، علما و بزرگان حوزه های علمیه با حضور در میان راهپیمایان از حضور حماسی و پرشور آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه قدردانی کرده و در سخنانی حضور پرشور مردم در این راهپیمایی را ستودند.
خروش مردم تهران در فجر سي و يکم
به گزارش خبرگزاری رسا مراجع تقلید، علما و بزرگان حوزه های علمیه  با حضور در میان راهپیمایان از حضور حماسی و پرشور آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه قدردانی کرده و در سخنانی حضور پرشور مردم در این راهپیمایی را ستودند.

مراجع در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند

براساس این گزارش،‌ حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی و آیات عبدالله جوادی آملی، رضا استادی، ابراهیم امینی، عباس کعبی، مسلم ملکوتی، مرتضی مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه، حجج الاسلام و المسلمین هادوی تهرانی، محمد سعیدی امام جمعه قم، محسن غرویان، محمودرضا جمشیدی و همچنین اعضای جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه علمیه در این راهپیمایی پرشور و باشکوه حضور داشتند.

آیت‌الله مکارم شیرازی: مردم با حضور پرشور خود از انقلاب اسلامی دفاع کردند

حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، در حاشیه این راهپیمایی، با قدردانی از حضور گسترده و حماسی مردم در این راهپیمایی گفت: خوشبختانه امروز حضور مردم در راهپیمایی بسیار چشمگیرتر و پرخروش تر از سال های قبل بود و اقشار مختلف مردمی در این راهپیمایی شرکت کرده بودند.

این مرجع تقلید در ادامه گفت: بحمدلله امروز شور و نشاط خاصی در بین راهپیمایان حاکم بود و امیدواریم که با این شور و نشاط همه مشکلات کشور برطرف شود.

این مرجع تقلید با اشاره به حساسیت‌های راهپیمایی 22 بهمن امسال بیان داشت: با وجود تمام دشمنی‌های مستکبران و جوسازی‌های صورت گرفته، امروز شاهد حضور گسترده مردم در عرصه دفاع از نظام اسلامی هستیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم اظهار داشت: امیدواریم که راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن زمینه‌ساز وحدت و همدلی شود.

آیت‌الله نوری همدانی: 22 بهمن روز عزای استکبار و شعف ملت ایران است.

‌ حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی نیز در سخنانی این روز بزرگ را روز تاسیس یک نظام مقتدر اسلامی و ولایی دانست و اظهار داشت: 22 بهمن روز طلوع نظام ولایی اسلام و روز انقراض و نابودی رژیم سلطنتی و آزادی مردم ایران از اسارت استبداد و استکبار است.

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: روز 22 بهمن ماه، روز غلبه اسلام بر کفر و نفاق و صهیونیسم، روز عزای آمریکا، انگلستان، آلمان و فرانسه و همچنین استکبار جهانی و نیز روز شعف و شادی ملت ایران است که با حضور خودشان وفاداری و پایبندی خود را به انقلاب، امام و رهبری نشان دادند.

استاد حوزه علمیه قم ‌ تاکید کرد: 22 بهمن روز قدرت مستضعفان در برابر مستکبران روز بیچارگی مستکبران است که خیال می‌کردند با حربه‌هایی زنگ زده و تهدید می‌توانند مردم ایران را عقب بزنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به ابعاد حضور حماسی و مقتدرانه ملت انقلابی و بصیر ایران در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: امروز جمعیت 70 میلیونی ایران با خروش خود ثابت کرد که تهدیدهای رژیم‌های استکباری آمریکا، انگلستان، آلمان و صهیونیست‌ها نمی تواند راه به جایی ببرد و آنها باید بدانند ملت ما بسیار قدرتمند هستند.

آیت‌الله جوادی آملی: درود بر ملت متحد و منسجم ایران اسلامی

آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید، نیز با قدردانی از حضور گسترده و حماسی مردم در این راهپیمایی گفت: پیام حضور مردم ایران در این راهپیمایی، حفظ نظام و داشتن انسجام ملی، پرهیز از تفرقه و ناامید کردن دشمنان است.

این مرجع تقلید در ادامه انقلاب اسلامی ایران را امانتی در دست ملت دانست و گفت: همه ما موظف هستیم در حفظ این امانت الهی بکوشیم تا ارواح امام، شهدا و انبیا الهی و همچنین ذات اقدس اله از ما راضی باشند.

آیت الله جوادی آملی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امیدواریم ملت ایران در پیشگاه قرآن و عترت سرفراز باشند از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه قدردانی کرد و گفت: درود بر ملت بزرگوار، منسجم و متحد ایران اسلامی.

آیت‌الله امینی: مردم پاسخ قاطعی به دشمنان دادند

آیت‌الله ابراهیم امینی، امام جمعه موقت قم، نیز در سخنانی از حضور حماسی و پرشور آحاد مختلف جامعه در این راهپیمایی قدردانی کرد و گفت: مردم ایران امروز حضور گسترده ای در صحنه راهپیمایی 22 بهمن داشتند و به نظر من حضور مردم با توجه به شرایط حساس کنونی، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به ابعاد گسترده حضور مردم در صحنه راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: حضور مردم در این راهپیمایی تأثیرات بسیار زیادی دارد و مردم با حضور حماسی خود پاسخ محکم و قاطعی به دشمنان انقلاب دادند

آیت الله کعبی: حضور حماسی مردم پاسخی قاطع به دشمنان و فتنه گران بود

آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نیزدر سخنانی از حضور حماسی و پرشور آحاد مختلف جامعه در این راهپیمایی قدردانی کرد و گفت: مردم قم در راهپیمایی امسال از سال های قبل حضوری پرشورتر داشتند و با شور و نشاط خاصی در صحنه دفاع از آرمان های امام، انقلاب و رهبری حاضر شدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حوادث بعد از انتخابات و فتنه های اخیر تاکید کرد: ملت ما هر زمان احساس کنند که نقشه های دشمنان علیه انقلاب و ارزش ها بیشتر و شدیدتر شده است با حساسیت و وظیفه شناسی بیشتری در صحنه حاضر می شوند و پاسخ فتنه گران و دشمنان را می دهند.

آیت الله کعبی بیان داشت: مردم در این راهپیمایی باشکوه و به طور منسجم به میدان آمده و با سر دادن شعارهای وحدت بخش وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن نشان دادند.

آیت الله استادی: مردم وفاداری خود را به انقلاب نشان دادند

آیت‌الله رضا استادی امام جمعه موقت شهر قم، در سخنانی حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را ستود و گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که مدافع ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی هستند.

وی گفت: حضور مردم در این راهپیمایی نشانگر اعتقاد عمیق مردم به انقلاب اسلامی است و مردم با حضورشان ثابت کردند که مدافع و وفادار انقلاب و نظام اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن حجت را بر متجاوزان تمام کرد خاطر نشان کرد: دشمنان با برگزاری این راهپیمایی باشکوه باید به فکر چاره‌ای برای خود باشند./924/د102/ج


ارسال نظرات