۲۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۵۳۴۴
آیت الله نورمفیدی:

ملت ایران در 22 بهمن ولایتمداری خود را به اثبات رساند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه درگلستان با اشاره به حضور ده ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: دنیا روز گذشته دید که ملت ایران پشتیبان نظام ورهبری نظام هستنند.
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه درگلستان و امام جمعه گرگان، در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته گرگان، با بیان این که جهانیان دیروز دیدند عظمت و شکوه ملت ایران در 22 بهمن به رخ جهانیان کشیده شد و جهان دید که ملت ایران دست از نظام اسلامی و رهبری بر نمی دارند، افزود: 22 بهمن امسال روز حیثیت دینی و ملت ایران بود.

خطیب جمعه گرگان با بیان این که حماسه روز گذشته ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد، تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام و رهبری هستند، و این مسأله در طول سی سال گذشته در صحنه های حساس انقلاب به نمایش کشیده شده است ودیروز نیز جلوه ای از این نمایش عظیم بود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که چشم تمام جهان روز گذشته به حضور ملت ایران خیره شده بود، خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی از مدت ها قبل با نقشه های مختلفی سعی در کمرنگ جلوه دادن این حضور حماسی بودند، اما حضور ملت باعظمت و بزرگ ایران باعث تعجب تمام آنان شد.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که ملت ایران روز به روز گام های پیشرفت و ترقی را به سرعت طی می کند، ادامه داد: دشمنان بدانند ایران اسلامی گامهای بلند را به سوی قله های پیشرفت برداشته است.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود همچنین به آغاز غنی سازی اورانیوم تا غنای 20 درصد اشاره کرد و گفت: راکتور تهران برای داروئی استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به این که کشورهای غربی حتی از غنی سازی اورانیوم با غنای 5 درصد نیز مخالفت می کنند و برای توقف آن ایران را تهدید به تحریم می کنند، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی خواهند، این نظام و انقلاب به استقلال برسد، بلکه می خواهند ما همواره محتاج آنها باشیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری  خطاب به سران کشورهای غربی گفت: دیگر سقف مذاکرات ما اورانیوم غنی شده 5 درصد نیست و کف مذاکرات ما اورانیوم غنی شده 20 درصد است، اما باید بدانند که ما اورانیوم را ساختن بمب اتم نمی خواهیم.

آیت الله نورمفیدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر  اسلام (ص) گفت: هر کس در زندگی از رسول خدا پیروی نماید به او نزدیکتر خواهد شد و نزدیکی با حضرت محمد (ص) در واقع نزدیکی با ایشان در روز قیامت و بهره مندی از نعمت های بهشتی خواهد بود./950/پ202/ص
ارسال نظرات