۲۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۵۴۷۳

نشست تخصصی نحله‌های انحرافی در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه زنجان‌ در نشست تخصصی جریان‌شناسی نحله‌های انحرافی اظهار داشت: بهایی‌ها‌ عوامل‌ ‌اجرای سیاست‌های آمریکا هستند.
نشست تخصصی نحله‌های انحرافی در زنجان برگزار شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام  محمدجعفر خوشنویس، استاد حوزه علمیه زنجان، روز گذشته در نشست تخصصی جریان‌شناسی نحله‌های انحرافی اظهار داشت: بهائی‌ها جزء فرقه و عوامل کمک دهنده به سیاست‌های آمریکا هستند.

وی با بیان این‌که فرقه بهائیت با اسرائیل غاصب و آمریکا همکاری شدیدی دارند و در واقع به همدیگر نان قرض می‌دهند، بیان داشت: وقتی یک بهایی در ایران دستگیر می‌شود، فریاد آمریکا در می‌آید و این نشانه حمایت سران کاخ سفید از بهایی‌ها است.

حجت الاسلام  خوشنویس با بیان این‌که بهایی‌ها  به تازگی شگردهای جدیدی را برای به دام انداختن ایرانی‌ها به ویژه در کشورهای عربی به کار گرفته‌اند، عنوان داشت: ماموریت آنها این است که مردم ایران به ویژه قشر نوجوان و جوان جامعه را با ترفندهای مختلف به دام خود کشانده و شکار کنند.

وی با تاکید بر این که روحانیت برای مقابله با این ترفندها چاره‌اندیشی کند، ابراز داشت: با توجه به این‌که ایرانی‌ها برای زیارت و سیاحت به کشورهای عربی سفر می‌کنند؛ از این رو فرقه بهائیت تلاش دارد با دائر کردن پایگاه های تجاری در این کشورها، ایرانی‌ها را گرفتار دام خود کند.

این استاد حوزه با بیان این‌که ملت و انقلاب اسلامی ایران از سوی فرق مختلف به ویژه بهائیت، همواره مورد تهدید واقع شده و می‌شود، گفت: دامنه بحث در زمینه بهائیت، بسیار گسترده است و نیازمند زمان بیشتری است.

وی با بیان این‌که فتنه انسان را از دین خارج می‌کند، افزود: تلاش بهائیت این است که انسان‌ها را از دین خارج کند و در زمان حاضر نیز فعالیت و فتنه آنها بیشتر شده است.

حجت الاسلام خوشنویس خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب، بزرگان فرقه بهاییت از ایران فرار کردند، ولی اخیرا برخی از آنان بازگشته و برای رسیدن به اهداف دشمنانه خود، سرمایه‌گذاری می‌کنند./935/پ202/س

ارسال نظرات