۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۷۵۵۰۱۳
رئیس مرکز خدمات حوزه:

پیروزی امروز ثمره التزام عملی به ولایت فقیه است

پیروزی امروز ثمره التزام عملی به ولایت فقیه است
رئیس مرکز خدمات حوزه تأکید کرد که اقدام ارزشمند و مقتدرانه نیروی‌های مسلح ایران اسلامی علاوه بر ثمرات نظامی و غیر نظامی برای محور مقاومت و بازدارندگی، موازنه قدرت در منطقه را تغییر خواهد داد.

 به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه در تجمع کارکنان این مرکز در حمایت از پاسخ دندان شکن نیروهای مسلح به رژیم صهیونیستی، گفت: اگر در مباحث دیگر کشور اعم از؛ اقتصاد، سیاست و فرهنگ نیز مانند عرصه‌های نظامی تبعیت از ولایت فقیه عملی می شد، اکنون ‌کشور درگیر مشکلات موجود نبود.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ابراز کرد: اگر سران برخی کشورهای اسلامی مزدور و اجیر استعمارگران و در رأس آنها آمریکای جنایتکار، حامی اسرائیل نمی شدند و استقلال خود را بر مبنای دستورات قرآن کریم حفظ می کردند، امروز اقتدار جهان اسلام مثال زدنی بود و شاهد کشتار وحشیانه زنان و کودکان توسط صهیونیست‌ها نبودیم.

حجت الاسلام‌و‌المسلمین میرمحمدی تأکید کرد: نصرت امروز نظام اسلامی، نتیجه تدبیر امام خمینی(ره) در تشکیل سپاه پاسداران و تقویت نیروی نظامی کشور و رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا در اهتمام به کسب اقتدار و پیشرفت در عرصه‌های مختلف، بویژه تطور علمی کشور و مجاهدت نیروی‌های مسلح است.

وی افزود: اقدام ارزشمند و مقتدرانه نیروی‌های مسلح ایران اسلامی علاوه بر ثمرات نظامی و غیر نظامی برای محور مقاومت و بازدارندگی، موازنه قدرت در منطقه را تغییر خواهد داد.

ارسال نظرات