۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۷۵۵۴۴۵

حضور مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نمایشگاه هفته فرهنگی ایران آفریقای جنوبی

حضور مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نمایشگاه هفته فرهنگی ایران آفریقای جنوبی
مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) با معرفی تعدادی از نرم‌افزارهای همراه خود مانند نرم‌افزار همراه قرآن نور، نورالجنان همراه، نهج‌البلاغه همراه و صحیفه سجادیه همراه در نمایشگاه «هفته فرهنگی ایران» شرکت کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی با مشارکت موسسات و مراکز فرهنگی دیگر، اقدام به برگزاری «هفته فرهنگی ایران» در کشور آفریقای جنوبی نمود.

این رویداد در سه شهر مطرح آفریقای جنوبی، از جمله ژوهانسبورگ، پرتوریا و کیپ‌تون، برپا گردید و در این هفته فرهنگی، بازدیدکنندگان علاوه بر مشاهده گستره‌ای از هنر دستی اصیل، پارچه‌های قومی ارزشمند، سوغاتی‌های خاص، انواع آجیل و خشکبار و اسباب بازی‌های فکری و نوآورانه، از نمایشگاه مجازی نیز بازدید نمودند.

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) نیز با معرفی تعدادی از نرم‌افزارهای همراه خود مانند نرم‌افزار همراه قرآن نور، نورالجنان همراه، نهج‌البلاغه همراه و صحیفه سجادیه همراه در این نمایشگاه شرکت نمود.

جدول برگزاری نمایشگاه در شهرهای مختلف آفریقای جنوبی از قرار زیر بوده است:

از شنبه ۲۵ تا سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰، در مرکز تجارت ایران، ۱۳۰ سندتون درایو (Sandton Drive)، شهر ژوهانسبورگ؛ چهارشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰، در رایزنی فرهنگی سفارت ایران در شهر پرتوریا و پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۷:۰۰، در قلعه امید نیک در شهر کیپ‌تاون.

ارسال نظرات