۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۵۷۲۸۶
همزمان با دهه کرامت و هفته جمعیت؛

پویش ملی برکت خونه برگزار می شود

پویش ملی برکت خونه برگزار می شود
عضو شورای راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت گفت: پویش در سراسر کشور و همزمان با دهه کرامت و هفته جمعیت با هدف تحکیم خانواده و ارج نهادن به ارتباط خواهر برادری و والد و فرزندی و ترویج الگوی خانواده کامل برگزار می شود.

حجت الاسلام مسلم منفرد عضو شورای راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فرارسیدن روز جمعیت گفت: پویش ملی برکت خونه به همت دبیرخانه ستاد مردمی ایران جوان در هفته جمعیت برگزار می شود.

وی در ادامه ابراز داشت: این پویش در سراسر کشور و همزمان با دهه کرامت و هفته جمعیت با هدف تحکیم خانواده و ارج نهادن به ارتباط خواهر برادری و والد و فرزندی و ترویج الگوی خانواده کامل برگزار می شود.

عضو شورای راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت خاطرنشان کرد:در این پویش همه پدران و مادران و همچنین همه خواهرها و برادرها میتوانند شرکت کنند. 

 

پویش ملی برکت خونه برگزار می شود

حجت الاسلام منفرد اظهار داشت: در پویش ملی برکت خونه، خواهرها و برادرها، از نعمت خواهر و برادری‌ یا خاطرات و بازی‌ها و لحظات خوش خواهر برادری‌‌شان فیلم های کوتاه تهیه می کنند و برای دبیرخانه این پویش ارسال می کنند. همچنین پدرها و مادرها از برکت وجود فرزندانشان فیلم گرفته و ارسال می کنند.

وی ادامه داد: در این پویش جوایز متعدد و نفیسی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است. 20 اسکان رایگان خانوادگی در مشهد مقدس، 5 تلفن همراه هوشمند و 100 کارت هدیه 5 میلیون ریالی، جوایز و هدایایی است که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

عضو شورای راهبردی مجمع ملی فعالان جمعیت در پایان خاطرنشان کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین شرکت در این پویش ملی، علاقمندان می توانند به آدرس کانال https://eitaa.com/barekatekhooneh پویش ملی برکت خونه در پیام رسان ایتا مراجعه نمایند.

برچسب ها: پویش برکت جمعیت
ارسال نظرات