۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۷۵۷۴۹۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

در اجرای حکم الهی با هیچکس مسامحه نمی‌کنیم

در اجرای حکم الهی با هیچکس مسامحه نمی‌کنیم
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه اگر نیروی انتظامی، ستاد احیا و دادستانی تصمیم به اعمال قانون و پملپ مکانی را گرفتند، برخی برای رفع اعمال قانون توصیه نکنند، تأکید کرد: در اجرای حکم الهی با هیچ کس مسامحه نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با تبریک دهه کرامت، گفت: فعالیت ایجابی و سلبی خواهران و برادران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کاشان برای حاکمیت دین خدا و اجرای احکام شرعی دینی قابل تقدیر است.

وی به لزوم برگزاری جلسات ستاد احیاء بصورت چرخشی در مناطقی که از شورای امر به معروف و نهی از منکر برخوردار است، اشاره کرد و افزود: تلاش خود را مضاعف کنید و تنها به کار‌های انجام شده اکتفا نکنید و به گونه‌ای فعالیت کنید که انگار بالاترین مقام اجرایی سازمانی از مجموعه شما می‌خواهد بازدید کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه اگر نیروی انتظامی، ستاد احیاء و دادستانی تصمیم به اعمال قانون و پملپ مکانی را گرفتند برخی برای رفع اعمال قانون توصیه نکنند، تأکید کرد: در اجرای حکم الهی با هیچ کس مسامحه نمی‌کنیم.

وی اجرای طرح نور از سوی سردار رادان را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: برای اجرای طرح نور در کاشان نیاز به تامین امکانات و نیروی انسانی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ابراز امیدواری مردم از اجرای طرح نور به لزوم ادامه اجرای این طرح، گفت: سردار رادان با وجود موانع و مشکلات سد راه طرح نور را با قدرت ادامه می‌دهد. 

به گفته وی نباید نگران باشید چرا که براساس وعده الهی پیروزی از آن جبهه حق بوده و جبهه باطل محکوم به شکست است. 

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم جذب نیرو از طریق نیرو‌های مردمی و بسیج و مساجد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای نیروی جدید، گفت: برای انجام این فریضه در اماکن تاریخی و گردشگری کاشان از نیرو‌های آموزش دیده مردمی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با تأکید برعدم انتشار ویدئو‌های حاوی منکرات در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی و تماشای منکرات توسط هزاران نفر در فضای مجازی، گفت: به جای نشر منکرات، خوبی‌ها را منتشر کنید.

وی ادامه داد: عدم انتشار منکرات در فضای مجازی به این معنی نیست که امر به معروف و نهی از منکر نشود بلکه منظور آن است به جای نشر در فضای مجازی عیب به افرادی که مرتکب منکر می‌شوند تذکر داده شود. 

نماینده ولی فقیه در کاشان از اینکه کار‌های خوب در فضای مجازی کمتر و به ندرت منتشر می‌شود ابراز تأسف کرد و گفت: فیلم فعالیت‌های خوبی که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در کاشان می‌شود برای رهبر معظم انقلاب ارسال کردم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات