۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۷۵۷۵۶۶

پیام تسلیت مجمع نمایندگان طلاب در پی رحلت آیت الله کورانی

پیام تسلیت مجمع نمایندگان طلاب در پی رحلت آیت الله کورانی
مجمع نمایندگان طلاب در پی رحلت آیت الله کورانی پیام تسلیت صادر و تأکید کرد که این عالم وارسته که عمر با برکتشان را در جهاد و مبارزه علیه صهیونیسم گذراند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب در پی رحلت آیت الله کورانی پیام تسلیت صادر و تأکید کرد که این عالم وارسته که عمر با برکتشان را در جهاد و مبارزه علیه صهیونیسم گذراند.

متن این پیام بدین شرح است:

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

فقدان عالم ربانی، دانشمند فرزانه حضرت آیت الله کورانی «رحمت الله علیه»  را به محضر حضرت  بقیه الله الاعظم(عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و سایر مراجع معظم تقلیددامت‌برکاتهم، حوزه‌های علمیه جهان اسلام بالأخص رهبر محور مقاومت علامه سیدحسن نصرالله دامت توفیقاته، ملت و دولت لبنان و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات برای آن عالم فرهیخته و صبر و اجر برای بازماندگان خواستاریم. 

این عالم وارسته که عمر با برکتشان را در جهاد و مبارزه علیه صهیونیزم گذرانده و همچنین در میدان علم دارای سابقه درخشانی می‌باشد، اینک دعوت حق را لبیک گفت تا به تبار نیکان واصل گردد. 

روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب

ارسال نظرات