۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۷۵۷۶۴۴
مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان لرستان:

دانشجو معلمان در تراز گام دوم انقلاب حرکت کنند

دانشجو معلمان در تراز گام دوم انقلاب حرکت کنند
مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: دانشجو معلمان با الگوگیری از سبک و سیره عملی ائمه معصومین(ع) تلاش کنند در تراز گام دوم انقلاب حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی گراوند، مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان لرستان در اختتامیه یازدهمین جشنواره تخصصی تدریس برتر منطقه پنج کشوری با بیان اینکه سیره علمی، عملی، تربیتی و آموزشی اهل بیت(ع) کامل ترین، دقیق‌ترین و موثرترین شیوه است چون علم امامان معصوم(ع) کامل، الهی و هدایت گرایانه است.

وی افزود: استفاده و به کارگیری سیره آموزشی و تربیتی اهل بیت(ع) می تواند راه‌گشا و اثرگذار باشد.

حجت الاسلام گراوند اظهارداشت: امید است دانشجو معلمان ما در طراز گام دوم انقلاب باشند.

شرکت بیش از ۶ هزار نفر در جشنواره تخصصی تدریس برتر منطقه پنج کشوری

دکتر میرمعینی، دبیر یازدهمین جشنواره تدریس برتر منطقه پنج کشوری لرستان، در ادامه این مراسم با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان و به شهادت رسیدن شهیده فائزه رحیمی، دانشجو معلم، اظهارداشت: تلاش بر این بود این دوره از جشنواره را به نام ایشان به عنوان الگوی برتر معلمی معرفی کنیم و امید است راه شهدا را نورانی ادامه دهیم.

دبیر یازدهمین جشنواره تدریس برتر منطقه پنج کشوری لرستان افزود: در برگزاری جشنواره تخصصی تدریس برتر ویژه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با توجه به ماموریت تربیت دانشجومعلمان باید به لحاظ مادی و معنوی سرمایه گذاری کنیم و جشنواره را به جایگاه خود هدایت کنیم و همه دست‌اندکاران، اساتید و دانشجومعلمان در این راستا نقش آفرین هستند.

میرمعینی با اشاره به اینکه در برگزاری جشنواره با توجه به اینکه وقفه ۱۱ ساله داشتیم، اظهارکرد: امسال در مسیر تثبیت جشنواره تلاش کردیم و اساتید اعضای هیئت علمی امسال نقش پر رنگی داشتند.

وی با اشاره به اینکه سال قبل ۳ هزار نفر در جشنواره تدریس برتر شرکت داشتند، بیان کرد: امسال بیش از ۶ هزار نفر شرکت کردند که نوید بخش است.

میرمعینی با اشاره به برگزاری جشنواره در چهار مرحله مقدماتی، استانی، منطقه‌ای و مرحله کشوری خاطرنشان کرد: امید است به جنبه ملی و بین المللی جشنواره نیز بتوانیم ایفای نقش کنیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره تدریس برتر در هفت استان برگزار می شود، ادامه داد: در استان یزد برگزار شده است و امروز استان لرستان میزبان برگزاری جشنواره بود و در استان زنجان، خراسان، یاسوج و قزوین نیز برگزار می شود.

میر معینی بیان کرد: دو بخش ویژه کاربرد هوش مصنوعی و روش تدریس قرآن کریم نیز به عوان بخش تخصصی به این جشنواره اضافه شده است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات