۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۷۵۷۶۵۳
یادداشت؛

نگران، در جستجو، اما آرام

نگران، در جستجو، اما آرام
در این بگیر و ببند رسانه‌های رسمی و غیر رسمی، رسانه‌های معاند و فیک نیوزها، سعی کردند با انتشار اخبار غیر واقعی و نادرست، موجب انباشت ابهام و همچنین بروز واکنش‌های منفی در افکار عمومی شوند.  

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، خبر سانحه بالگرد رئیس جمهور که آمد همه نگران شدیم. شاید شما هم مانند من تا ساعتی هنوز باورتان نبود و آن را جدی نمی گرفتید! چرا؟ چون اینجا ایران است؛ ایران مقتدر. در ایران مقتدر به این راحتی از این دست اتفاقات نمی افتد. هرچند بیش از چهار دهه است که ملت ایران اسلامی، دشمنی ها دیده و با مفهومی به نام شهادت نیز خو گرفته و هر لحظه نیز برای آن آماده است.

در این کشاکش خوف و رجای نهفته در اخبار و باورهای ما، از یکسو تلاشی بی وقفه برای یافتن بالگرد سانحه دیده رئیس جمهور در جریان است و از سوی دیگر مدیران و کنشگران رسانه ای به دنبال پوشش کامل و لحظه ای اخبار و اطلاع رسانی نتایج اقدامات به مردم بوده و تلاش می کنند در این رقابت رسانه ای نیز روایت اول یا خبر دست اول را داشته باشند. 

عده ای نیز به دنبال خبرسازی و شایعه پراکنی بوده تا ادای رسانه مطلع را در بیاورند.

در این بگیر و ببند رسانه های رسمی و غیر رسمی، رسانه های معاند و فیک نیوزها، سعی کردند با انتشار اخبار غیر واقعی و نادرست، موجب انباشت ابهام و همچنین بروز واکنشهای منفی در افکار عمومی شوند. 

اما در نقطه مقابل خط خبری رسمی در کشور تلاش می‌کند با مدیریت صحیح اخبار، ضمن اطلاع مردم از آخرین اقدامات صورت گرفته برای یافتن رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران، مانع بروز التهاب خبری در جامعه شود.

البته باید دانست که مردم شریف ایران در حالی که از شنیدن خبر بروز حادثه بسیار متأثر و متألم شده و با نگرانی فراوان مترصد اخبار برای شنیدن خبر سلامتی رئیس جمهور محبوبشان سید ابراهیم رئیسی هستند، ولی این نگرانی را با حضور در مساجد و اماکن متبرکه و بقاع خاندان عصمت و طهارت، به سلاح قدرتمند دعا تبدیل کرده و از منبع لایزال قدرت الهی مدد گرفتند تا از این آگاهی عمومی پرده بردارند که صاحب این کشور، خداوند متعال بوده و ملت ایران همواره به نصرتهای الهی ایمان داشتند.

با همین باور راسخ است که دست‌ها به دعا بلند و اشک ها بر گونه ها جاری است اما قلب ها مالامال از اطمینان به آینده‌ ای روشن است که می‌ داند حتی رفتن یک خادم از میان ایشان، خللی در اراده فولادین آنها برای پیمودن راه و رسیدن به قله‌ ها ایجاد نخواهد کرد؛ و این وعده الهی است.

 

ارسال نظرات