۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۷۵۷۶۸۱
آیت الله مکارم شیرازی با تحسین مواضع آگاهانه و توام با حریت آیت الله رئیسی:

مردم شریف ایران و مظلومان عالم هرگز آیت الله رئیسی را از یاد نخواهند برد

مردم شریف ایران و مظلومان عالم هرگز آیت الله رئیسی را از یاد نخواهند برد
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، تصریح کرد: مواضع آگاهانه و توأم با حریت او در سراسر جهان مایۀ عزت و سربلندی امت اسلام گردید و مردم شریف ایران و بسیاری از مظلومان عالم او را هرگز از یاد نخواهد برد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی با صدور پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت و تصریح کرد: لازم است مردم شریف ایران اطمینان داشته باشند ذیل عنایات حضرت ولی عصر خللی در حرکت کشور و انجام وظایف مسئولین پیش نخواهد آمد و کارها بر روند قانونی آن انجام خواهد شد.

متن کامل این پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إلیه راجعون

خبر حادثۀ دلخراش و شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان (رحمة الله علیهم) موجب تأسف و تألم شدید گردید. ایشان در سال های طولانی و در عرصه های مختلف، خادم مردم و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) بود و در ادای وظیفه و خدمت کوتاهی ننمود.

وی و مواضع آگاهانه و توأم با حریت او در سراسر جهان مایۀ عزت و سربلندی امت اسلام گردید و مردم شریف ایران و بسیاری از مظلومان عالم او را هرگز از یاد نخواهند برد.

اینجانب این ضایعۀ جانکاه را به مردم عزیز و خصوصاً به خانواده و بستگان ایشان و مسئولین کشوری و لشکری تسلیت عرض نموده، و از درگاه خداوند متعال حشر او را با اولیای طاهرینش و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت دارم.

لازم است مردم شریف ایران اطمینان داشته باشند ذیل عنایات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) خللی در حرکت کشور و انجام وظایف مسئولین پیش نخواهد آمد و کارها بر روند قانونی آن انجام خواهد شد، إن‌شاءالله.

از درگاه ربوبی عزت و سربلندی جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران را خواهانم.

والسلام علیکم و رحمة الله

قم – ناصر مکارم شیرازی

31/اردیبهشت/1403

میثم صدیقیان
ارسال نظرات