۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۵۷۸۹۰
آیت الله مروی:

خصوصیات رئیس جمهور مردمی، از خاطره ملت پاک نخواهد شد

خصوصیات رئیس جمهور مردمی، از خاطره ملت پاک نخواهد شد
عضو شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به روحیه تواضع، انصاف و دلسوزی رئیس جمهور دولت سیزدهم، یاد وی را در خاطره ملت ایران ابدی دانست و شهادت وی در شب میلاد امام رضا را به کسب مدال سعادت از امیرمؤمنان توصیف کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله جواد مروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پیامی شهادت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

وی حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان را هولناک توصیف کرد و اینگونه حوادث را سبب تقویت وحدت و انسجام ملی دانست.

متن کامل پیام تسلیت استاد درس خارج حوزه علمیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
لَهُمْ دارُ السَّلامِ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَ هُوَ وَلِيُّهُمْ بِما كانُوا يَعْمَلُونَ
حادثه هولناک سقوط بالگرد که منجر به عروج شهادت‌گونه‌ی رئیس جمهور خدوم و مردمی مرحوم آیة الله رئیسی و جناب حجة الإسلام و المسلمین آقای آل هاشم امام جمعه معزّز تبریز، وزیر محترم امور خارجه، استاندار گرامی آذربایجان شرقی و سایر همراهانشان گردید، موجب تأثّر فراوان است.

انقلاب اسلامی حوادث سهمگینی را پشت سر گذاشته است، همانند شهادت شهید مطهری، شهید بهشتی و یاران ایشان و نیز عروج شهیدان رجائی و باهنر، این حوادث و آن شهاد‌ت‌ها نه تنها خللی در عزم امت مسلمان ایران به وجود نیاورده، بلکه همواره موجب تقویت وحدت و انسجام ملّی و سبب پشتیبانی بیشتر مردم از نظام جمهوری اسلامی بوده است.

خصوصیات و ویژگی‌های رئیس جمهور مردمی همانند روحیه تواضع، انصاف و دلسوزی برای مردم هیچگاه از خاطره ملّت ایران محو نخواهد شد.

او مدال کمال سعادت را از مولای خود أمیرمؤمنان علی علیه الصلاة و السلام در شب میلاد بضعة الرسول امام هشتم علیه آلاف التحیّة و الثناء کسب کرد که حضرت أمیر می‌فرمایند: "من کمال السعادة، السعی فی صلاح الجمهور".

عروج مظلومانه این أعزّه را به مولایمان حضرت حجّت عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری حفظه الله، و مردم صبور و مقاوم ایران و خانواده‌های محترم آنان تسلیت عرض می‌کنم.
قم المقدسة
جواد مروی

ارسال نظرات