۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۵۸۰۴۴
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

نخستین شورای هیئات و ستایشگران بانوان کاشان راه اندازی شد

نخستین شورای هیئات و ستایشگران بانوان کاشان راه اندازی شد
اصفهان – تولیت از راه اندازی نخستین شورای هیئات و ستایشگران بانوان شهرستان کاشان با برگزاری مجمع عمومی وانتخابات شورای هیئات و ستایشگران بانوان کاشان در اداره تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، عبدالرضا تولیت ظهر امروز در حاشیه برگزاری مجمع عمومی وانتخابات شورای هیئات وستایشگران بانوان کاشان در اداره تبلیغات اسلامی کاشان، گفت: این انتخابات برای نخستین بار در کاشان، براساس ابلاغیه سازمان تبلیغات شورای هیئات و ستایشگران بانوان برگزار شد. 

وی افزود: برای فراخوان مجمع هیئات و مداحان برگزیده شهرستان کاشان امروز ۴۲ نفر حضور داشتند که از این تعداد ۱۰ نفر نامزد انتخابات شدند که بالاترین آرا را فاطمه نعناکار با ۲۹ رای کسب کرد.

تولیت با اشاره به اینکه از بین ۱۰ نفر نامزد، انتخابات ۵ نفر حائز حداکثر آرا شدند، اظهار داشت: این ۵ نفر به عنوان شورای هیات و ستایشگران بانوان شهرستان کاشان فعالیت خواهند کرد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به شرح وظایف این شورا، گفت: اعضای شورای هیات و ستایشگران بانوان از بین مسؤولان و بانوان مداح شاخص و موثر شهرستان هستند.

تولیت، دریافت گزارش عملکرد شورای شهرستان، تبادل نظر در مورد آسیب شناسی و ارتقاء هیات و بانوان مداح شهرستان و تصمیم گیری در مورد مسائل مهم به تشخیص شورای شهرستان را از مهمترین وظایف این شورا اعلام کرد و افزود: مجمع عمومی شهرستان حداقل هر  سه ماه یکبار باید تشکیل شود.

وی این شورا را متشکل از ۵، ۷ یا ۹ نفراز مسؤولان هیئات و ستایشگران بانوان شهرستان که توسط مجمع عمومی انتخاب می‌شوند اعلام کرد و افزود: با برگزاری انتخابات ۵ نفر را که بالاترین آرا را کسب کردند به عنوان شورای اصلی و دو نفر به عنوان علی البدل انتخاب شدند و بعد از مشخص شدن آرا یک نفر به عنوان رئیس، یک نفر به عنوان نایب رئیس و یک نفر مسؤول امور مالی و فرهنگی و دبیر شورا انتخاب شدند. 

تولیت در ادامه به نتایج انتخابات اشاره کرد و با اشاره به اینکه فاطمه نعناکار با ۲۹رای، نرجس برهمن با۲۴رای، زهره نیک نژاد با۲۴رای، فاطمه قامتی قمصری با۲۱رای و مریم دانش وزیری با۲۰رای به ترتیب بیشترین آرا به خود اختصاص دادند، افزود: بعد از تشکیل جلسه هیئت رئیسه خانم فا طمه نعناکار به عنوان رئیس شورا، فاطمه قامتی قمصری به عنوان نایب رئیس، زهره نیک نژاد به عنوان دبیرشورا، نرجس برهمن به عنوان مسؤول امور فرهنگی وخانم مریم دانش وزیری به عنوان مسؤول امور مالی شورا انتخاب شدند و همچنین عالیه تمیزکار و سمیه دامن افشان به عنوان اعضای علی البدل شورا انتخاب و معرفی شدند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات