۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۵۸۳۸۳
نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

شهدای خدمت رضای الهی را در رضایت مردم می‌دانستند

شهدای خدمت رضای الهی را در رضایت مردم می‌دانستند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: شهدای خدمت تا وقتی زنده بودند تلاششان برای مردم بود و رضایت خدا را در رضایت مردم می‌دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری امروز در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: آیت‌الله ابراهیم رئیسی برای رفع محرومیت در کشور تا جایی که ممکن بود کارکنان دولت را بسیج می‌کرد که در این مسیر گام بردارد و در محرومیت‌زدایی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: در قرآن چندین بار صحبت از معامله‌ می‌شود، گاهی این معامله سودبخش و گاهی ضرربخش است.

وی با اشاره به آیاتی از سوره صف گفت: خداوند می‌فرماید: ای کسانی که ایمان آورده‌اید می‌خواهم شما را به تجارتی سودمند دعوت کنم که از عذاب دردناک نجات دهد که در گام اول باید به خدا و پیامبرش ایمان آورید.

 حجت الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: اساس زندگی هر فردی که شخصیت او را می‌سازد ایمان به خدا، کتب آسمانی، معاد و اعتقاد به اهل بیت(ع) است این عقاید نجات‌بخش یعنی بالاترین حد ممکنی است که یک انسان به آن می‌رسد.

وی اذعان داشت: هر چیزی در دنیا اعم از تحصیلات، شغل، حرفه، پُست و مقام‌ها دارای حد و سقفی است اما سقف انسانیت، ایمان و تقوا «شهادت» است که بالاتر از آن نیست.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری خاطرنشان کرد: این شهدای خدمت تا وقتی زنده بودند تلاششان برای مردم بود، رضایت خدا را در رضایت مردم می‌دانستند.

وی خطاب به مسئولان شهرداری گفت: شما هم خادم مردم هستید و همان‌طور که شهدای خدمت از جمله رئیس‌جمهور محبوب و خستگی‌ناپذیر شب و روز نمی‌شناخت شما هم باید همین‌گونه خدمتگزار مردم باشید.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: حضور مردم قدرشناس و بصیر ما در مراسم تشییع و سوگواری رئیس‌‌جمهور بی‌نظیر بود که در هیچ کجای عالم مشاهده نشده که مردم این‌چنین ارادت خودشان را به رئیس جمهوری یک کشور نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در پایان سخنان خود اظهار کرد: مردم با بصیرت در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و رئیس‌جمهوری انتخاب می کنند که ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی را داشته باشد و خادم، توانمند و متعهد باشد./1400/

ارسال نظرات