۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۷۵۸۴۰۳

دیدار مسؤلان دارالقران عتبه حسینی با رئیس دانشگاه رضوی

دیدار مسؤلان دارالقران عتبه حسینی با رئیس دانشگاه رضوی
مسؤلان دارالقرآن عتبه حسینی ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با ریاست این مجموعه علمی فرهنگی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، دکتر سید مرتضی جمال الدین، معاونت دارالقران به همراه دکترعمار، معاونت علمی و دکترعماد، معاونت دانشگاهی و آکادمی دارالقرآن عتبه حسینی ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی، با حجت الاسلام والمسلمین دکتر جهانگیری رئیس دانشگاه دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار مسؤلان دارالقرآن عتبه حسینی ضمن ابراز تاسف و تاثر از شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی در سانحه دلخراش بالگرد، فقدان این عزیزان را تسلیت گفتند و سپس به ارائه گزارشی از مرکز فعالیت خویش به عنوان مجموعه ای علمی گسترده در عتبه حسینی پرداختند.

رئیس دانشگاه رضوی نیز از سیستم آموزشی و پژوهشی، رشته ها و فعالیت ها و دستاوردها و منشورات علمی و پژوهشی مجموعه تحت امر خویش سخن گفت که از سوی مسؤلان دارالقران عتبه حسینی مورد اقبال واقع شد.

تجمیع دروس حوزه و دانشگاه در این مجموعه علمی و فرهنگی و نتایج آن سبب جلب نظر مهمانان دانشگاه علوم اسلامی رضوی شد که نسبت به برگزاری دوره های علمی و الگو گیری از شیوه فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه در دارالقران عتبه حسینی ابراز تمایل کردند./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات