۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۷۵۸۴۱۳
مدیرکل کمیته امداد لرستان مطرح کرد؛

تعالی جامعه، نتیجه امر به معروف و نهی از منکر

تعالی جامعه، نتیجه امر به معروف و نهی از منکر
مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه امر به معروف وظیفه ای همگانی است، گفت: تمام فعالیت های کمیته امداد معروف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، جلال شیخ پور، امروز در جلسه ماهانه شورای امربه معروف اظهار داشت: نتیجه امر به معروف و نهی از منکر جامعه متعالی می شود.

وی با تسلیت شهادت شهدای خدمت عنوان کرد: در کمیته امداد به فضل الهی سید محرومان پشتوانه ما در بخش های ساخت و ساز، اشتغال و خدمت به محرومان بود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور شهید به ایتام خیلی توجه داشت، به کار فرهنگی اهتمام ویژه داشت و تعظیم شعائر اسلامی را مورد توجه ویژه قرار می داد.

مدیرکل و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر کمیته امداد لرستان بیان کرد: در کمیته امداد تمام کارهای ما امربه معروف است و جامعه هم با ما همکاری می کند و اما منکری هم در کار داریم که باید مراقبت کنیم و آن از دست دادن سعه صدر است.

وی به بحث جهاد تبیین اشاره و اظهارکرد: در جهاد تبیین نهادی مثل کمیته امداد که برآمده از نظام است همه نیروها در حال خدمت به محرومین و تلاش برای رفع مشکلات آنان است.

مدیرکل و رئیس شورای امربه معروف و نهی از منکر کمیته امداد لرستان گفت: نگاه ما به مساله امربه معروف و نهی از منکر یک نگاه اعتقادی است و وقتی کار فرهنگی انجام می شود اثرگذاری آن بیشتر است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات