۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۷۵۸۵۶۶
آیت الله اراکی:

مردم در تشییع شهدای خدمت آب پاکی روی دست دشمنان نظام ریختند/ رئیس جمهور آینده باید در تراز شهید رئیسی باشد

مردم در تشییع شهدای خدمت آب پاکی روی دست دشمنان نظام ریختند/ رئیس جمهور آینده باید در تراز شهید رئیسی باشد
آیت‌الله اراکی با بیان اینکه قدرت ایمان هزاران برابر از قدرت های استکباری قدرتمند تر است، گفت: جامعه ایرانی در مراسم تشییع شهدای خدمت علی رغم همه شیطنت های رسانه ای دشمن نشان داد که به اسلام و نظام اسلامی وفادار است و آب پاکی روی دست دشمنان نظام و انقلاب ریختند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنران مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که پنجشنبه شب در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن تسلیت ضایعه بزرگ شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش گفت: این حادثه ضایعه بزرگی برای اسلام، انقلاب و ملت ایران بود.

وی با اشاره به اینکه خسارت بزرگی به جامعه ما وارد شد، اظهار داشت: از آنجایی که جامعه با پیوند ولایت حرکت رو به بالا دارد اینگونه اتفاقات مایه رشد و ثمرات بابرکتی خواهد بود و اگر جامعه وجهه ولایی خود را ادامه دهد این خسارت ها مبدل به رویش می شود.

آیت الله اراکی با بیان اینکه شهید رئیسی یک رویش جدید به جهان ارائه داد، تصریح داشت: در کجای دنیا برای از دست دادن یک رهبر سیاسی اینچنین موجی در داخل و خارج کشور به‌وجود می آید، نکته اصلی روح ایمانی و الهی هست که در این شهید و همراهانش جلوه کرده بود.

خستگی ناپذیری دولت فقید برگرفته از روح الایمان/رئیس جمهور آینده باید در تراز آیت الله رئیسی باشد

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مومنان به خدا دست دوستی با دشمنان خدا نمی دهند، تاکید کرد: نه تنها دست دوستی به دشمنان الهی نمی دهند بلکه راه مستقل و جدا از آن ها دارند و اساس این راه روح الایمان است.

آیت الله اراکی ملاک و اساس روح ایمان را عشق خدا برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از آثار این عشق جوشان وحدت و همدلی است در چنین جامعه ای مردم درد یکدیگر را می دانند و غم یکی از آنها غم دیگری است.

وی ایثار را ویژگی دیگر روح ایمانی توصیف کرد و ابراز داشت: انسان هایی که روح آنها از ایمان بهره گرفته است آسایش دیگران را بر آسایش خود مقدم می دانند و رنج و سختی ها را تحمل می کنند و درد را برای خود می خرند تا دیگران درد و سختی را متحمل نشوند؛ این همان روحی هست که در رئیس جمهور ما وجود داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: آیت الله رئیسی نمی توانست غم ملت را ببیند و‌ شب با آرامش و آسایش سر به بالین بگذارد به همین دلیل شبانه روز تلاش می کرد و خستگی به خود راه نمی داد و این برگرفته از روح ایمانی است.

نماینده خبرگان رهبری با بیان اینکه سوره «هل اتی» جلوه ای از روح ایمانی است، بیان داشت: رئیسی عزیز ما از این مسلک پیروی می‌کند و شایسته است مدیران و رئیس جمهور آینده از این مسلک پیروی کنند.

خستگی ناپذیری دولت فقید برگرفته از روح الایمان/رئیس جمهور آینده باید در تراز آیت الله رئیسی باشد

آیت الله اراکی با اشاره به ساده زیستی شهید رئیسی اظهار داشت: مردم خدمتگزاران و رئیس جمهور ولایی خود را بشناسند، مرحوم رئیسی پلی بین دولت و مردم زد؛ پشتکار، صبر و ایستادگی از خصوصیات بارز شهید رئیسی بود که برگرفته از روح الایمان و فراگیری درس در مکتب امیرالمومنین(ع) بود.

وی خستگی ناپذیری شهید جمهور را برگرفته از روح ایمانی وی دانست و تاکید کرد: قدرت ایمان هزاران برابر از قدرت های استکباری قدرتمند تر است؛ جامعه ایرانی در مراسم تشییع شهدای خدمت علی رغم همه شیطنت های رسانه ای دشمن نشان داد که به اسلام و نظام اسلامی وفادار است و آب پاکی روی دست دشمنان نظام و انقلاب ریختند.

آیت الله اراکی با بیان اینکه شهدای حادثه اخیر حقیقتا شهدای خدمت و ایثار بودند، ابراز کرد: این عزیزان در راه خدمت و تلاش بی وقفه به شهادت رسیدند، رئیس جمهور آینده باید رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی و آیت الله رئیسی باشد.

ارسال نظرات