۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۷۵۸۵۹۵
امام جمعه موقت تبریز:

اقدامات رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی برایش ندارد

اقدامات رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی برایش ندارد
امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار نفر در غزه و فلسطین شهید شده‌اند، گفت: اسرائیل متوجه شده که اقداماتش هیچ دستاوردی ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته تبریز به ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: مهمترین کار امام خمینی(ره) این بود که دنیا و جهان را عوض کرد. امام فرموده بود که اسرائیل فاسد و خبیث باید از بین برود و اکنون تمام دنیا با اسرائیل در افتاده‌ است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به مومنان بویژه مسلمان عزت و افتخار داد بیان کرد: مسلمانان در دنیا گم شده بودند و با وجود امام خمینی(ره) قدرتمند شدند.

حجت‌الاسلام مطهری اصل ادامه داد: رهبر معظم انقلاب توصیه می‌کنند که باید به تمام سفارشات و توصیه‌های امام راحل به خوبی عمل شود.

وی افزود: یکی از توصیه‌های ایشان این بود که ملت‌ها از مستکبران نترسند و با این حال وحدت کلمه را به وجود آورد و تمام مسلمانان را به وحدت دعوت کردند. در مورد فلسطین تفرقه وجود داشت که همه را بر مدار وحدت درآورد.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار نفر در غزه و فلسطین شهید شده‌اند، اظهار کرد: اسرائیل متوجه شده که اقداماتش هیچ دستاوردی ندارد. به فرموده‌ی امام، امت اسلامی نباید تسلیم و سازش کند چرا که با تسلیم تمام زحمت‌ها از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه باید در مقابل دشمن هوشیار باشیم، خاطر نشان کرد: انواع توطئه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد و امت باید بیدار باشد که راه‌حل آن نیز تقوا است. 

حجت الاسلام مطهری اصل به تشییع شهدای خدمت اشاره کرد و افزود: ملت با حضور پرشور خود نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه و مسئولانی هستند که برای مردم دل می‌سوزانند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات