۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۷۵۸۵۹۹
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی کرمانشاه:

رئیس جمهوری انتخاب کنیم که در مسیر شهید آیت الله رئیسی گام بردارد

رئیس جمهوری انتخاب کنیم که در مسیر شهید آیت الله رئیسی گام بردارد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام سالمیان گفت: دشمن همانند سال‌های گذشته و انتخابات گذشته برای انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه پیش رو نیز دسیسه‌ها و توطئه‌های بسیاری در آستین دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه حجت الاسلام میرعباس سالمیان امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و دیگر همراهانش در سخنانی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، در سخنانی اظهار داشت: متاسفانه شهادت آیت الله رئیسی باعث شد که انتخابات ریاست جمهوری زودتر از موعد همیشگی خویش برگزار شود، بنابراین در تیر ماه پیش رو ما شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود.

معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری تیرماه جاری بسیار مهم و تاثیرگذار است و اهمیت آن از ادوار گذشته به دلایل مختلفی بسیار بالا می‌باشد.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه حضور پرشور و مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند خروجی‌های بسیار مثبتی برای نظام و انقلاب و مردم داشته باشد، عنوان کرد: مردم باید با بصیرت و بینش خود کاندیدای اصلح را انتخاب نماید و فردی را به عنوان مدیر اجرایی کشور برگزینند که دارای ویژگی‌ها و خصلت های خوبی همانند شهید آیت الله رئیسی باشد.

حجت الاسلام سالمیان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: صداقت، مردمداری، تعهد، انقلابی بودن، ولایتمداری، پیگیری امور و... از جمله ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی بود که امیدواریم رئیس جمهور آینده نیز از این صفات برجسته و مثبت برخوردار باشد تا انشالله ادامه دهنده راه شهید آیت الله رئیسی باشد.

معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دشمنان برای به حاشیه بردن انتخابات ریاست جمهوری پیش رو برنامه‌های بسیاری در دستور کار خود دارند، عنوان داشت: دشمن همانند سال‌های گذشته و انتخابات گذشته برای این انتخابات نیز دسیسه‌ها و توطئه‌های بسیاری در آستین دارد و تلاش می‌کند از یک سو مردم در انتخاب نماینده اصلح و شایسته خود دچار اشتباه شوند و از سوی دیگر سطح مشارکت را برای بهره‌برداری رسانه‌ای و تبلیغاتی خود پایین بیاورد بنابراین شایسته و لازم است که مردم حضوری تاریخی در این انتخابات داشته باشند.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: انتخاب رئیس جمهور دولت چهاردهم می‌تواند مکمل برنامه‌های زیرساختی و توسعه‌ای شهید آیت الله رئیسی باشد بنابراین باید تلاش کنیم رئیس جمهوری ما که انتخاب می‌کنیم در همان مسیر شهید آیت الله رئیسی گام بردارد./1400/

ارسال نظرات