۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۵۸۶۸۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل:

۵۵۰ زائر آران و بیدگلی به حرم امام خمینی اعزام می‌شوند

۵۵۰ زائر آران و بیدگلی به حرم امام خمینی اعزام می‌شوند
اصفهان - سرهنگ حسین دوست گفت: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب ۵۵۰ زائر آران و بیدگلی به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ پاسدار ابوالفضل حسین دوست پیش از ظهر امروز در گفت‌‎وگو با خبرنگاران گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطر امام راحل و آرمان‌های بلند انقلاب برهمگان واجب است و در این راستا برگزاری با شکوه سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام مستضعفان با هدف تجدید بیعت مردم آزاده و سرفراز ایران با آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب انجام می‌شود.

وی افزود: برای انتقال فرهنگ انقلاب و شناخت بهتر امام خمینی(ره) از تمام ظرفیت‌ها در طول مسیر استفاده می‌کنیم و برای روشنگری و پاسخ به سوالات شرعی نیز از روحانیون در کاروان استفاده شده است.

فرمانده سپاه شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه مجموعه مدیریت اجرایی شهرستان در این طرح عظیم فرهنگی با تمام توان پای کار آمده ابراز امیدواری کرد با روشنگری‌های حکیمانه رهبر انقلاب مسیر ترقی کشور روز افزون شود.

سرهنگ حسین دوست اظهار داشت: برای اعزام زائرین از حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان با بدرقه مسئولان و مردم درقالب دوازده اتوبوس وتیم‌ های پشتیبان به تهران اعزام می‌شوند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات