۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۵۹۳۸۹
فرماندار شهرستان پاوه:

با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دِین خود را به شهدا ادا کنیم

با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دِین خود را به شهدا ادا کنیم
کرمانشاه ـ حیدری گفت: باید با دیدی باز و بصیرت کامل دِین خود را با مشارکت حداکثری در انتخابات، به شهدا ادا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به همت سپاه ناحیه پاوه یادواره شهید سیفی در سپاه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان و با حضور فرماندار پاوه، فرماندهی ناحیه، جمعی از مسئولین و بسیحیان سطح شهرستان برگزار شد.

سرهنگ مسعود دوستی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پاوه در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و الگو پذیری جوانان و نوجوانان با سیره شهدا خواهد شد. 

وی افزود: شهادت حقیقت روشنی است که در راه خدا به خاطر هدف مقدس انجام می‌شود و شیرین‌ترین و زیباترین نوع مرگ، در راه خدا است.

در ادامه، علیرضا حیدری، فرماندار شهرستان پاوه نیز در سخنانی ابراز داشت: عزت و عظمت و امنیتی که امروز داریم بواسطه خون پاک و مقدس شهدای عزیز ما است که نصیب این مملکت شده است.

حیدری افزود: اگر قدرتی در جهان داریم و امنیت پایداری در منطقه داریم، از عملیات هایی همچون وعده صادق است که قدرت های بزرگ دنیا در برابر جمهوری اسلامی به ستوه آمده اند.

وی با بیان اینکه شهدا بالاترین سرمایه خود را تقدیم کرده اند، گفت: ارزش خون شهدا با هیچ معیاری قابل سنجش نیست و آنان با ایثارگری و از خودگذشتگی، دِین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا کردند.

فرماندار شهرستان پاوه ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا یکی از اقدامات مثبت و ضروری است تا نسبت به معرفی شهدای شاخص منطقه خود به نسل جوان گام موثری انجام داده باشیم.

وی با بیان اینکه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، افزود: انتقال ارزش های والای نظام و انقلاب و انتقال پیام شهدا به نسل های بعدی بواسطه برگزاری همین محافل صورت می گیرد.

حیدری با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: باید با دیدی باز و بصیرت کامل دِین خود را با مشارکت حداکثری در انتخابات، به شهدا ادا کنیم.

فرماندار شهرستان پاوه با بیان اینکه ما نیاز به وحدت و همدلی و همبستگی در انتخابات داریم گفت: ما باید در انتخابات با حساسیت و با بصیرت کامل در انتخاب فرد اصلح و تشویق مردم برای حضور در پای صندوقهای رای تلاش کنیم.

وی در پایان سخنان خود افزود: شرکت در انتخابات و انداختن هر رای به صندوق، تیری بر قلب دشمن است./1400/

ارسال نظرات