۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۷۵۹۴۶۵

برنامه‌های پنجمین روز تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی

برنامه‌های پنجمین روز تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی
برنامه‌های پنجمین روز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری در رسانه ملی اعلام شد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، پنجمین روز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از رسانه ملی امروز (جمعه، 26 خرداد) با حضور سعید جلیلی در برنامه «میزگرد سیاسی» از ساعت 14:30 تا 16 از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود.
 
همچنین از ساعت 17:30 نیز برنامه «صف اول» به مدت یک ساعت با حضور حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی از شبکه خبر سیما پخش می‌شود. از طرف دیگر مسعود پزشکیان نیز از ساعت 18:30 تا 19 در برنامه «با مردم» از شبکه اول سیما با مردم گفت‌وگو می‌کند.
 
براساس این گزارش، قرار است امروز امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز از ساعت 19:00 تا 20:30 با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی که از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد، به سؤالات کارشناسان پاسخ دهد و سپس در بخش دیگری از برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری، علیرضا زاکانی از ساعت 22:00 تا 22:45 در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر سیما حضور یابد و برنامه‌های خود در اجرای قانون برنامه هفتم توسعه را تشریح کند.
 
همچنین در پایان نیز، محمدباقر قالیباف در برنامه «میزگرد اقتصادی» شبکه اول سیما به سؤالات کارشناسان اقتصادی پاسخ خواهد داد؛ این برنامه از ساعت 22:45 تا 24 به روی آنتن می‌رود.
ارسال نظرات