۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۷۵۹۴۷۸
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مشارکت حداکثری سبب ایجاد وحدت و اتحاد ملی می شود

مشارکت حداکثری سبب ایجاد وحدت و اتحاد ملی می شود
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مشارکت حداکثری سبب ایجاد وحدت و اتحاد ملی است، گفت: پایه اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر حضور مردم نهاده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهار داشت: پایه اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر حضور مردم نهاده شده و اقتدار آن به واسطه مشارکت ملت است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل نظام مشارکت حداکثری و تلاش برای انتخاب فرد اصلح ۲ راهبرد اصلی و مهم جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات بوده است، افزود: حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه تولید اقتدار ملی می کند.

 وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری ایجاد وحدت و همبستگی کرده و سبب اتحاد ملی است، ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی که دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم است بر دل‌ها و افکار حاکم می‌شود.

افزایش چند برابری اجاره خانه ها به دور از عدل و انصاف است 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به افزایش سرسام آور اجاره‌بها از سوی برخی مالکان اشاره و عنوان کرد: صاحب‌خانه‌ها باید در گرفتن اجاره از مستاجران انصاف را رعایت کنند چراکه افزایش چندبرابری اجاره به دور از عدل و انصاف است.

وی با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: امام باقر(ع) با جهاد علمی و فرهنگی نخبگانی را تربیت و اسلام ناب را معرفی کردند.

عید قربان گردهمایی و کنگره عظیم حج است

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه عید قربان گردهمایی و کنگره عظیم حج است، عنوان کرد: حاجیان با ذبح قربانی بین دلبستگی های معنوی و امور مادی فاصله ایجاد می کنند و جا دارد هرکس به اندازه توان خود در این روز با دادن قربانی و توزیع بین مردم همبستگی و محبت ایجاد کند.

حسین عجمی
ارسال نظرات