۰۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۵۹۵۳
سید هاشم صفی الدین:

اسرائیل اجازه نمی دهد سخنان نصر الله در رسانه های صهیونیستی منعکس شود

خبرگزاری رسا ـ سید هاشم صفی الدین با اشاره به ترس و وحشتی که سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در دل سران صهیونیستی برمی انگیزد، جلوگیری آنها از بارتاب اخبار سخنرانی وی در رسانه های گروهی رژیم صهیونیستی را دلیلی بر این امر دانست و بر بی ثمر بودن این اقدام آنها تاکید کرد.
سيد هاشم صفي الدين


به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته در سخنانی در حسینیه شهر انصار در جنوب لبنان با اشاره به اینکه مقاومت در لبنان معادله را در رویارویی با دشمن صهیونیستی تغییر داد، گفت: پیش از این، هرگاه دشمن صهیونیستی مصلحت خود را در حمله به لبنان می دید، تردیدی نمی کرد، اما اکنون دیگر آن گونه فکر نمی کند و می داند که هر حمله ای به لبنان بی پاسخ نخواهد ماند.

سید هاشم صفی الدین با تاکید بر ترس و وحشتی که سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در دل سران صهیونیستی برمی انگیزد، گفت: دشمن می داند که سخنان سید حسن نصرالله تنها تبلیغاتی نیست، بلکه واقعیت دارد و به همین دلیل این سخنان را در رسانه های گروهی خود بازتاب ندادند؛ چرا که می دانند، سخنان وی به عقل و قلب صهیونیست ها نفوذ می کند و در روحیه آنها تاثیر بسیاری دارد.

وی معادله جدیدی که در منطقه به دست مقاومت پدید آمده است را دستاوردی برای جهان اسلام و اعراب دانست و افزود: تمامی تهدیدهای صهیونیست ها و آمادگی و رزمایش های نظامی شان پس از سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله نقش بر آب شد و کودکان لبنانی نیز دریافته اند که این تهدیدها پوچ و بی ارزش است.

گفتنی است که دبیر کل حزب الله لبنان در آخرین سخنرانی خود تهدیدهای رژیم صهیونیستی را در چارچوب جنگ روانی و ایجاد رعب و وحشت ارزیابی کرد و به صهیونیستها هشدار داد اگر بخواهند جنگ دیگری به راه اندازد تل آویو و تمام مناطق اشغالی در تیررس موشک های مقاومت قرار خواهد گرفت./981/الف

ارسال نظرات