۰۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۷۵۹۵۴
امام جمعه موقت اهواز:

جنگ رسانه ای مهم‌ترین حربه دشمن علیه ایران و اسلام است

خبرگزاری رسا ـ ‌امام جمعه موقت اهواز گفت: جنگ رسانه‌ای توقف و آتش‌بس ندارد و تنها کشوری در این نبرد به پیروزی دست می‌یابد که از ابزار رسانه به خوبی استفاده کند.
حجت الاسلام حسن زاده 
امام جمعه موقت اهواز
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره سالروز گشایش دومین مجلس خبرگان رهبری‌ اظهار داشت: ولایت فقیه مهم‌ترین جایگاه و رکن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی به اهمیت مجلس خبرگان در نظام اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مجلس خبرگان با فعالیت در حوزه تعیین ولی فقیه در شرایط خاص و نیز نظارت بر ویژگی‌های رهبر بر اساس آموزه‌های دینی در دوران غیبت کبری، مسؤولیت خطیری ‌بر عهده دارد.

امام جمعه موقت اهواز هجمه وسیع رسانه ای دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی و فریب برخی خواص در حوادث پس از انتخابات را یادآور شد و افزود: با توجه به تأکید‌های‌ مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت افزایی، نمایندگان مجلس خبرگان باید در راستای ارتقای سطح بصیرت جامعه، مردم را در جریان امور قرار داده، به طور شفاف صحبت کرده، از دشمنان برائت جسته و مرزبندی هایشان را مشخص کنند، تا بدین ترتیب به رسالت سنگین خود عمل کرده باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده به نقش مؤثر حوزه علمیه در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: معرفی مسائلی همچون وضعیت مردم، نقش دین و علما در دوران غیبت، چگونگی ارتباط بین مردم و علما، رهبران حکومت‌‌های اسلامی، ویژگی‌های رهبری، و نقش مردم در جمهوریت و اسلامیت نظام از سوی حوزه علمیه برای ارائه الگوی صحیح نظام اسلامی به جهان بسیار ضروری و ارزشمند است.

وی جنگ رسانه ای را مهم‌ترین حربه دشمن علیه ایران در برهه کنونی عنوان کرد و بیان داشت: جنگ رسانه‌ای توقف و آتش‌بس ندارد و تنها کشوری در این نبرد به پیروزی دست می‌یابد که از این ابزار به خوبی استفاده کند.

امام جمعه موقت اهواز در پایان اظهار داشت: محتوای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران باید با استفاده رسانه در قالب‌های هنری و مطابق با نیاز روز، به جهانیان عرضه شود./945/ت302/س
ارسال نظرات