۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۵۹۶۲۹
حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی مطرح کرد؛

لزوم تلاش همگانی برای فراهم کردن حضور حداکثری در انتخابات و گزینش فرد اصلح

لزوم تلاش همگانی برای فراهم کردن حضور حداکثری در انتخابات و گزینش فرد اصلح
حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی در پیامی تصریح کرد: بر عهده همه است که در ایام باقیمانده تا هشتم تیر، با تغییر سبک زندگی همه تلاش خود را برای تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به کار گیرند تا حماسه تشییع شهدای اردیبهشت تکمیل ود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین صلح میرزایی نماینده مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی بر لزوم حضور همگانی و فراهم آوردن زمینه حضوری پرشور در انتخابات تأکید کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام حسین علیه السلام: أللّهُمَّ إنّكَ تَعْلَمُ إنَّهُ لَمْ يَكُنْ ما كانَ مِنّا تَنافُسا فى سُلْطانٍ وَ لاَ الْتِماسا مِنْ فُضُولِ الْحُطامِ وَلكِنْ لِنَرُدَّ المَعالِمَ مِنْ دينِكَ وَ نُظْهِرَ الاْءصلاحَ فى بِلادِكَ وَ يَأْمَنَ الْمَظْلُومُونَ مِنْ عِبادِكَ وَ يُعْمَلَ بِفَرائِضِكَ وَ سُنَنِكَ وَ أحْكامِكَ. (تحف العقول, ص ۱۶۸)

خداوندا! تو آگاهى كه آنچه به دست ما صورت گرفت به خاطر رقابت در امر زمامداری و یا به چنگ آوردن ثروت و مال نبود، بلكه ما خواستيم تا نشانه هاى راه دينت را ارائه دهيم، و در شهرهاى تو اصلاح را آشكار كنيم، باشد كه بندگان مظلوم تو روى آسايش و امنيت ببينند و آسوده خاطر به طاعت تو برخيزند و فرائض و سنتهاى تو عملى گردد.

با درود به روان پاک امام خمینی (ره) و شهدای نهضت اسلامی بویژه شهدای مقاومت و سیّد شهدای خدمت مرحوم آیت الله سید ابراهیم رییسی و دیگر شهدای اردیبهشت(رضوان الله علیهم) و با آرزوی طول عمر با عزت و سلامت برای رهبر معظم انقلاب (مدّظلّه‌العالی).

از باب امتثال فرمان امامین انقلاب به طلاب و حوزویان جهت اعلام اصلح به ملت شریف ایران و همچنین وظیفه جهاد تبیینی، نکات زیر تقدیم می‌گردد:

۱- آحاد مومنان جبهه انقلاب از امامین انقلاب آموخته اند که:

الف) اهمیت تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات از رأی آوردن نامزد اصلح بیشتر است. مشارکت حداکثری موجب تقویت نظام اسلامی و دولت منتخب در بر طرف کردن رخنه‌های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی خواهد بود. بنابراین بر عهده همه است که در ایام باقیمانده تا هشتم تیر، با تغییر سبک زندگی همه تلاش خود را برای تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به کار گیرند تا حماسه تشییع شهدای اردیبهشت تکمیل گردد.

ب) رعایت اخلاق انتخاباتی باعث برکت یافتن این فریضه بزرگ است. رعایت قانون، حرمت نامزدها و پرهیز از غیبت، تهمت و تخریب ایشان و هوادارانشان از اهم این موارد است.

 ج) دستهای پنهان نفوذ در صفوف هواداران نامزدهای جبهه انقلاب را باید رصد کرد که گاهی بی‌اخلاقی‌های انتخاباتی از این افراد منشأ می‌گیرد.

د) موهبت آزادی اسلامی از شعارهای اساسی انقلاب است و لذا حق هر کس در انتخاب نامزد مورد نظر و اعلام آن، مورد احترام است و البته گفتگوی برادرانه در این زمینه نیز مطلوب است.

ه) حمایت از هر شخصی مادامی است که او التزام عملی به آرمانهای اسلام و انقلاب داشته باشد و مشروط به بقای ویژگی‌ها و ثبات او در خط امامین انقلاب و رعایت اخلاق انتخاباتی و قانون در دوران تبلیغات است. همچنین تا زمانی است که دوگانه اصلح و صالح مقبول یا اجماع جبهه انقلاب پیش نیاید.

و) ویژگیهایی که رهبر انقلاب در هر دوره از انتخابات بیان می‌فرمایند بهترین راهنما جهت پیدا کردن اصلح و فرد مورد نیاز انقلاب و کشور در آن لحظه از حرکت انقلاب برای تصدی قوه مجریه است. ایشان در ۱۴۰۳/۳/۱۴ سه ویژگی پرکاری، آگاهی از مبانی انقلاب و اعتقاد به آن مبانی را بر شمردند.

ز) رقیب انتخاباتی، شیطان اکبر نیست و شنبه بعد از انتخابات، روز برادری و کمک همه جریان انقلاب به فرد پیروز برای خدمتگزاری به مردم است.

۲- در این دوره هر کدام از نامزدهای جبهه انقلاب، نمره‌ای را از حیث بهره‌مندی از ویژگیهای اصلح، برخوردارند و طبیعتاً هیچ کدام صفر و صد نیستند فلذا است که در صورت اجماع، به فرد مورد اتفاق جبهه انقلاب باید رأی داد.

۳- امید است نامزدهای جبهه انقلاب با نشان دادن ایثار و لحظه‌شناسی خود و با هدف جلوگیری از تسلّط جریان زاویه‌دار با آرمانهای انقلاب، به اجماع رسند و مؤکّداً این مطالبه بحق مومنان جبهه انقلاب از نامزدهای محترم این جبهه، درخواست می‌گردد.

۴- اینجانب با احترام به همه نامزدهای جبهه انقلاب و هواداران ایشان و پس از بررسی شخصیتی، برنامه‌ای و کارنامه‌ای نامزدهای جبهه انقلاب، ویژگیهای نامزد اصلح را بیشتر در رزمنده میدان جنگ سخت و خدمتگزار دوران جنگ نرم، جناب آقای دکتر قالیباف یافته‌ و ایشان را خیر الموجودین برای ریاست جمهوری این دوران از انقلاب اسلامی می‌دانم.

با آرزوی پیروزی ملت شریف ایران در پیمودن مسیر انقلاب به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)تا رسیدن به زمینه‌سازی طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه).

 خادم ملت شریف ایران اسلامی در مجلس خبرگان رهبری

سعید صلح میرزائی

ارسال نظرات