۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۵۹۷۵۵
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

باید در اداره اردوگاه‌های تربیتی نگاه فرهنگی حاکم باشد

باید در اداره اردوگاه‌های تربیتی نگاه فرهنگی حاکم باشد
امام جمعه همدان، با بیان اینکه در اداره اردوگاه‌های تربیتی نه نگاه اقتصادی، که باید نگاه فرهنگی حاکم باشد، گفت: وجود اردوگاه‌های تربیتی رایگان و یا کم هزینه در استان یک ضرورت است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، اظهار داشت: نیازمند طراحی اردوگاه‌هایی برای سپری کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: یکی از اردوگاه‌هایی که چندین سال بدون استفاده بود، با ورود نیروهای جهادی برای بهره برداری جامعه هدف، احیا شد.

وی تأکید کرد: لازم است تا این اردوگاه‌ها در اختیار گروه‌های مردمی و جهادی زیر نظر مرکز تربیت کودک و نوجوانان برای فعالیت‌های تربیتی قرار گیرد.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه در اداره اردوگاه‌های تربیتی نه نگاه اقتصادی، که باید نگاه فرهنگی حاکم باشد، ابراز کرد: وجود اردوگاه‌های تربیتی رایگان و یا کم هزینه در استان یک ضرورت است.

وی با اشاره به آغاز فصل تابستان، مطرح کرد: برنامه منسجم و متناسب با نیازمندی‌های جوانان و نوجوانان برای اوقات فراغت از موضوعات مهمی است که متولیان باید برای آن برنامه ریزی داشته باشند.

ارسال نظرات