۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۷۵۹۸۴۹
استاد حوزه علمیه لرستان:

مرحوم حجت الاسلام طاهری، الگوی مدیریت جهادی بود

مرحوم حجت الاسلام طاهری، الگوی مدیریت جهادی بود
استاد حوزه و دانشگاه گفت: مرحوم حجت الاسلام طاهری الگوی مدیریت جهادی طلاب، روحانیون و مردم متدین بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید نواب موسوی، امروز در مراسم گرامیداشت حجت‌الاسلام سیدشکرالله طاهری که در تالار شهید آوینی برگزار شد، با اشاره به مقام این عالم ربانی اظهار کرد: آن مرحوم عالم بصیر شخصیتی زمان‌شناس، سخت‌کوش و مردمی داشت و سختی‌های زیادی را تحمل کرد.

استاد حوزه و دانشگاه لرستان افزود: وی با وجود استعداد و قابلیت بالای خود از فرصت خوبی که برای تحصیل در نجف و قم می‌توانست داشته باشد گذشت و در میان شهر و دیار خود ماند تا بین مردم زادگاه خود باشد.

وی بیان کرد: اراده زیادی می‌خواهد که با سخت‌کوشی، سختی‌ها را به جان خرید و بخشی از وقت خود را با مردم گذراند و آن مرحوم دارای این ویژگی‌ها بود.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه به فرا رسیدن ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: امروز به ما ایراد می‌گیرند که دکترین مدیریتی ندارید اما ما در تحریم و شرایط سخت قرار داریم و بزرگترین و مهم‌ترین مدیریت در گفتمان انقلاب‌مان وجود دارد که در دنیا به مدیریت بحران از آن یاد می‌شود و به آن مدیریت جهادی می‌گوییم.

این استاد حوزه و دانشگاه لرستان ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مرحوم طاهری مردمی و میان مردم بودن ایشان است و مدیریت جهادی مخصوص کسی است که به معنای واقعی بین مردم باشد.

وی بیان کرد: او الگوی مدیریت جهادی طلاب، روحانیون و مردم متدین بود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات