۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۵۹۹۳۹
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا:

آموزش قرآن کریم در نظام اسلامی باید در صدر برنامه ها باشد

آموزش قرآن کریم در نظام اسلامی باید در صدر برنامه ها باشد
حجت الاسلام صنعت پور گفت: ارزیابی های مستمر نخبگان قرآنی در سه سال گذشته، توجه به زیرساخت ها از احداث مدارس قرآنی تا توسعه و تجهیز آنها، بخشی از اقدامات کليدی در حوزه توسعه کمی و کیفی معارف قرآن کریم و آموزش قرآن کریم باید در صدر برنامه ها باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین صنعت پور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا در آئین اختتامیه دوره تخصصی ارتقای مهارت‌های تدریس(ویژه خواهران) و تجلیل از مربیان منتخب دارالتحفیظ های نداجا گفت: در نظام اسلامی، آموزش قرآن کریم باید در صدر برنامه ها باشد.
 
وی افزود: ارزیابی های مستمر نخبگان قرآنی در سه سال گذشته، توجه به زیرساخت ها از احداث مدارس قرآنی تا توسعه و تجهیز آنها، حمایت مالی از علاقمندان به حضور در مدارس قرآنی خارج از آجا، برگزاری رزمایش های قرآنی، توسعه آموزش عمومی قرآن با طرح های تسنیم و توجه به دوره های تخصصی برای مربیان قرآنی، بخشی از اقدامات کليدی در حوزه توسعه کمی و کیفی معارف قرآن کریم بوده است.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا بیان داشت: تقویت کلاسهای قرآنی سه شنبه و ماه مبارک رمضان و توجه جدی برای اجرای آن، یکی از کلیدی ترین اقدامات در نیرو برای توسعه معارف قرآن کریم بوده است.
 
وی افزود: در کنار اراده فرماندهان و برنامه و حمایت متولیان، مربیان قرآنی در ترویج معارف قرآن کریم نقش به سزایی دارند.
 
ارسال نظرات