۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۷۶۰۱۰۳
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

اربعین شهدای خدمت با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری همراه می‌شود

اربعین شهدای خدمت با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری همراه می‌شود
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری در ایام چهلم شهیدان خدمت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمد لروند، در جمع خبرنگاران در آستانه اربعین شهدای خدمت و گرامیداشت شهدای مظلوم هفت تیر یاد شهید جمهور را گرامی داشت و گفت: برنامه‌های گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت و شهدای هفت تیر با رویکرد مردم و مردمی‌سازی روز پنج‌شنبه در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه تبیین ویژگی‌های رئیس جمهور شهید و خدمات دولت مردمی از مهمترین رویکردهای برنامه‌های گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت است، بیان کرد: این برنامه‌ها با محوریت زنده نگه داشتن گفتمان حکمرانی شهید رئیسی و ادامه دادن راه و منش این شهید بزرگوار در خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم برگزار می‌شوند.

لروند افزود: آگاهی بخشی عمومی در زمینه اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در لرستان و همچنین تلاش به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری از اهدافی است که در سطح استان در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری دنبال می‌شوند.

وی گفت: در ویژه برنامه گرامی‌داشت شهدای خدمت در هفتم تیرماه نیز برنامه‌های مختلفی همچون نمایشگاه عکس تشییع شهدای خدمت، نمایشگاه تصاویر سفر استانی رئیس جمهور در نظر گرفته شده است.

لروند با بیان اینکه انجمن تجسمی استان در این روز با محوریت شهدای خدمت به صورت زنده به خوشنویسی خواهند پرداخت، افزود: اجرای سرود تولیدی ویژه شهید جمهور و شعرخوانی شاعران لرستانی از دیگر برنامه‌هایی است که در این مراسم در نظر گرفته شده‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه در دیگر شهرستان‌های استان نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت اربعین شهدای خدمت اجرا خواهد شد بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، محافل انس با قرآن، پخش کلیپ و مستندهای مرتبط با آیت الله رئیسی در سفر به استان لرستان از طریق صدا و سیما و بیلبوردهای شهری، نمایشگاه دستاوردهای دولت در لرستان از دیگر برنامه‌هایی است که در استان اجرا خواهند شد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات