۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۷۶۰۱۰۹
اخبار انتخابات (۱۸)؛

اجماع جریان انقلابی؛ ضرورتی ملی/ عرق ظریف برای پزشکیان درآمد

اجماع جریان انقلابی؛ ضرورتی ملی/ عرق ظریف برای پزشکیان درآمد
ظریف به‌عنوان یار کمکی پزشیکان به صحنه آمده تا بار روی زمین‌مانده را به مقصد برساند، زیرا او علاوه بر تلاش برای جمع‌آوری رأی برای نامزد اصلاح‌طلبان لازم است نسبت به هشت سال فاجعه‌بار در دولت روحانی نیز پاسخگوی حاضران بوده و همین موضوع مسیر جذب خاکستری‌ها را سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در حالی که 4 روز به زمان انتخابات مانده فعالیت احزاب سیاسی فشرده تر شده است و نامزدهای انتخاباتی با تبلیغات رسانه ای، برگزاری سفرهای استانی، جلسات و حضور در میان مردم و نشست خبری به ارائه برنامه های خود و نقد جریان رقیب می پردازند.

در این بسته خبری به مرور نطق های نامزدهای ریاست جمهوری و تحلیلی بر رفتار سیاسی جریان های سیاسی خواهیم پرداخت.

پاسخ جالب احمدی نژاد به ظریف/ پشت پرده رفتارهای غیرطبیعی ظریف در ستاد پزشکیان

گزارشی از سفر قالیباف به قم

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز به استان قم سفر کرد.

وی در ابتدا به زیارت حضرت معصومه(س) مشرف شد و پس از ادای احترام به بانوی کرامت به دیدار مراجع تقلید رفت.

قالیباف با حضرت آیت الله جوادی آملی، حضرت آیت الله نوری همدانی، آیت الله سعیدی، آیت الله کریمی جهرمی و حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی دیدار و گزارشی از اقدامات خود ارائه کرد.

قالیباف در برنامه اصلی خود در سفر به قم در مسجد امیرالمؤمنین دور شهر حاضر و در دیدار مردمی به سخنرانی پرداخت.

پاسخ جالب احمدی نژاد به ظریف/ پشت پرده رفتارهای غیرطبیعی ظریف در ستاد پزشکیان

جهاد تبیین عضو شورای نگهبان درباره اهمیت انتخابات و نقش دولت

آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌ یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان طی سخنانی در پایان درس خارج فقه خود درباره شرایط مهم کشور در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: امروزه شرایط مهمی در کشور ما وجود دارد و ایّامی است که تبلیغ واقعاً لازم است. کشور به‌واسطهٔ ضایعهٔ بزرگی که پدید آمد، نیاز به یک بازسازی جدید دارد.

او می‌افزاید: این‌چنین نیست که ما فکر کنیم بودجهٔ کشور برای یک‌سال تصویب شده یا برنامهٔ هفتم برای پنج‌سال تصویب شده و دولت نقش چندانی در ادارهٔ کشور نخواهد داشت؛ زیرا هم توانایی اجرا بسیار مهمّ است و هم اینکه دولت می‌تواند دوباره لایحه بدهد و آن برنامه را تغییر بدهد یا بعضی موارد آن به دولت ارجاع داده شده که تمهیداتی فراهم کند و برنامهٔ جدید ارائه دهد.

عضو فقهای شورای نگهبان گفته است: بدین‌جهت باید اهمّیّت قوّه مجریه را به مردم یادآوری کرد که آثار آن در رگ و پوست همه نمایان می‌شود. هرکس صبح از خواب برمی‌خیزد تا شب که می‌خوابد و حتّی شب هم که می‌خوابد، آثار قوّه مجریه در زندگی‌اش سریان و جریان دارد.

تبیین اهمیت نقش دولت در زندگی مردم؛ یکی از اصلی‌ترین عوامل انگیزشی برای مشارکت حداکثری در انتخابات است، دقت شود که اهمیت مشارکت حداکثری در وهله اول برای نظام نیست و بلکه برای انتفاع خودِ مردم است.

این مردم هستند که با مشارکت حداکثری و البته رأی خوب می‌توانند در طول 4 و یا 8 سال آینده؛ روزهایی بهتر از وضعیت اکنون را برای خود بسازند؛ لذاست که باید همانند آیت‌الله مدرسی به میدان جهاد تبیین شتافت و اهمیت نقش دولت را در زندگی و زمانه مردم تشریح کرد.

پاسخ جالب احمدی نژاد به ظریف/ پشت پرده رفتارهای غیرطبیعی ظریف در ستاد پزشکیان

محسن رضایی:

اجماع جریان انقلابی یک ضرورت ملی است 

محسن رضایی در توییتی نوشت: مشارکت بالا، تقویت جمهوری اسلامی و رای به آن است. هر شش نفر فرزند ایران هستند؛ اما اجماع جریان انقلابی یک ضرورت ملی برای کارآمدی و شتاب در پیشرفت کشور پس از انتخابات است.

اجماع جریان انقلابی؛ ضرورتی ملی/ عرق ظریف برای پزشکیان درآمد

درخواست ۱۴۰ نماینده مجلس برای اجماع نامزدهای جبهه انقلاب

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی از تدوین بیانیه‌ای با امضای 140 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و از درخواست آنها از کاندیداهای جبهه انقلاب برای اجماع در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. 

زنگنه گفت: با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست‌جمهوری، یکی از دغدغه‌های نیروهای انقلابی در سراسر کشور تقسیم آرای این جبهه بین 4 نفر از کاندیدای منتسب به جبهه انقلاب است.

وی افزود: نظرسنجی‌ها و نتایج آماری نشان می‌دهد که رقابت بسیار نزدیک بین کاندیداها وجود دارد و چنانچه نیروهای جبهه انقلاب به یک اجماع نرسند ممکن است آرا تقسیم شود و در نهایت این اتفاق منجر به عدم پیروزی گفتمان خدمت، جهاد و تداوم خدمت در جبهه انقلابی شود.

زنگنه گفت: به همین جهت جمعی از نمایندگان انقلابی مجلس که تاکنون 140 نفر را شامل می‌شوند در بیانیه‌ای خواستار اجماع کاندیداهای جبهه انقلاب شدند. بدون شک این اجماع باعث می‌شود تمام ظرفیت جبهه انقلاب در یک جا متمرکز شود.

این نماینده مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: امروز برای ایجاد شور انتخاباتی و تبیین شرایط حال حاضر نیازمند اقدامات میدانی هستیم. عدم اجماع کاندیداهای جریان انقلاب باعث می‌شود که ظرفیت جبهه انقلاب که در فضای حقیقی یک فضای کم‌نظیر است، نتواند به اهداف خود که آبادانی ایران اسلامی است برسد. بنابراین اجماع در شرایط فعلی می‌تواند ظرفیت‌ها را یک پارچه کرده و به پیروزی کاندیدای جبهه انقلاب کمک کند.

زنگنه تاکید کرد:‌ از ستادها و اطرافیان کاندیداهای محترم می‌خواهیم که با درک صحیح شرایط فعلی به نامزدها کمک کنند که در مسیر اجماع کاندیداهای جبهه انقلاب حرکت کنند. البته ما به همه 6 کاندیدایی که در این عرصه حضور دارند احترام می‌گذاریم که با حضور خودشان توانستند سلایق مختلف سیاسی در کشور را نمایندگی کنند.

پاسخ جالب احمدی نژاد به ظریف/ پشت پرده رفتارهای غیرطبیعی ظریف در ستاد پزشکیان

حمایت حزب مؤتلفه از قالیباف

 حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه‌ای محمدباقر قالیباف را به‌عنوان کاندیدای نهایی این حزب معرفی کرد.

پاسخ جالب احمدی نژاد به ظریف/ پشت پرده رفتارهای غیرطبیعی ظریف در ستاد پزشکیان

زاکانی: تا پایان انتخابات در رقابت می‌مانم

علیرضا زاکانی در پاسخ به پرسش خبرگزاری میزان گفت: این شور مردم من را برآن داشت تا بحمدالله و به لطف امام زمان (عج) تا پایان انتخابات در رقابت باقی بمانم.

پاسخ جالب احمدی نژاد به ظریف/ پشت پرده رفتارهای غیرطبیعی ظریف در ستاد پزشکیان

حجت الاسلام پورمحمدی: برنامه‌ای برای کنارکشیدن به نفع کسی ندارم

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در نشست خبری گفت: با تمام قدرت و تمام توان از همه ظرفیت‌های بین‌الملی و دیپلماتیک استفاده خواهیم کرد، حق ایران را با سرعت و قدرت کافی با حمایت مردم خواهیم گرفت.

وی افزود: بخش زیادی از جامعه هنوز حس انتخاباتی نگرفته و من رسالت اولم را کمک برای مشارکت گذاشتم، دوران مسئولیت‌های من جزو دوران‌های ممتاز مدیریتی کشور است.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی اظهار کرد: برخورد ما با آمریکا منوط به رفتار آنهاست. روابطمان را با تمام دنیا به شکل مطلوب ادامه می‌دهیم.

 

پاسخ جالب احمدی نژاد به ظریف/ پشت پرده رفتارهای غیرطبیعی ظریف در ستاد پزشکیان

پشت پرده رفتارهای غیرطبیعی ظریف در ستاد پزشکیان! / نقش وزیر خارجه روحانی در میتینگ‌های انتخاباتی چپ‌ها چیست؟

انتشار یک تصویر جالب‌توجه از جواد ظریف، وزیر دولت روحانی در یکی از میتینگ‌های انتخاباتی پزشکیان و تصویر عرق کرده از او در کنار فیلم‌هایی از جلساتی که در آن ظریف به زدوخورد سیاسی با مخالفانش می‌پردازند در شبکه‌های اجتماعی موردتوجه قرارگرفته است.

ظریف در یک جلسه کلاب‌هاوسی گفته است که به سیم آخر زده و در تلاش است تا روز ۹ تیر پزشکیان را از صندوق رأی بیرون بیاورد، او گفته است که آبرویش را سر راه قرار داده تا شاید نامزد اصلاح‌طلبان که در مناظرات تلویزیونی خوش ندرخشیده از بیرون شارژ گردد.

کت درآوردن ظریف یا به‌اصطلاح لخت شدن او در استخر سیاست معنای خاصی دارد، درحالی‌که قرار بود وزیر خارجهِ سابق آخرین کارت پزشکیان در آخرین روزهای انتخاباتی باشد اما کم فروع ظاهر شدن نامزد اصلاح‌طلبان در مناظرات و میتینگ‌های پیرامونی باعث شد تا ظریف به‌عنوان یار کمکی به صحنه آمده تا بار روی زمین‌مانده را به مقصد برساند، زیرا او علاوه بر تلاش برای جمع‌آوری رأی برای نامزد اصلاح‌طلبان لازم است نسبت به هشت سال فاجعه‌بار در دولت روحانی نیز پاسخگوی حاضران بوده و همین موضوع مسیر جذب خاکستری‌ها را سخت کرده است.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات