۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۷۶۰۳۴۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم:

مشارکت در انتخابات در زندگی ما تاثیرگذار است

مشارکت در انتخابات در زندگی ما تاثیرگذار است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان گفت: مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در همه ابعاد زندگی ما تاثیر گذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش نهضت جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات در پاوه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در سخنانی اظهار داشت: علم بدون خطا، عمل بدون خطا و محبت سرشار سه ویژگی پیامبر و اولاد آن حضرت و امیرالمومنین است که دارا بودن این ویژگیها مقام ولایت را تشکیل می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: ولایت و محبت به حضرت علی(ع) سرمایه روز سختی محبان اهل شیعه و اهل تسنن می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امام شافعی می فرمایند حضرت علی (ع) کسی است که هرکس محبت او را داشته باشد، از بلا مصون است و اهل بیت نیز سپر بلای ما هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با اشاره به مسئله انتخابات گفت: مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در همه ابعاد زندگی ما تاثیرگذار است.

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات از دیدگاه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران(ره) گفت: امام خمینی(ره) برخی از انتخابات را بسیار با اهمیت عنوان می کردند که عدم شرکت در این انتخابات را از گناهان کبیره و در راس گناهان کبیره می دانستند که انتخابات ریاست جمهوری از این نوع از انتخابات است.

وی با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب و با بیان اینکه خط قرمز ما ولایت است، گفت: باید کسی در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شود که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با بیان اینکه موفقیت روسیه بخاطر استفاده از پهپادهای ایرانی است، گفت: امروز ما قدرت برتر نظامی را کسب کرده ایم و قطعا تداوم راه رئیسی در حل مشکلات کشور گره گشاست./1400/

ارسال نظرات