۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۷۶۰۴۷۶
امام جمعه موقت تبریز:

اراده مردم در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند

اراده مردم در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند
امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند، گفت: اراده مردم در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام احمد مطهری‌اصل امروز در مهدیه تبریز پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت‌‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات یکی از فرصت های بزرگ نظام جمهوری اسلامی برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است، اظهار کرد: اراده مردم در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

وی مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را موجب حفظ امنیت ملی شده و انسجام ملی تقویت دانست و افزود: پیام این حضور برای علاقه مندان و دوستداران نظام این است که جمهوری اسلامی با اقتدار در مسیر اهداف خود گام برمی دارد و راه امام راحل و شهدا ادامه دارد.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک ارزش است، ادامه داد: انتخابات برای یک شخص نیست بلکه سرنوشت ملت توسط آن رقم می خورد، بنابراین مردم باید با حضور حداکثری و انتخاب درست خود فرد اصلح را انتخابات کنند تا سرنوشت بهتری را داشته باشند.

حجت الاسلام مطهری‌اصل گفت: دشمن نیز به این نتیجه می‌رسد که نمی تواند علیه کشورمان توطئه کند و مجبور به همکاری است.

امام جمعه موقت تبریز افزود: حضور حداکثری نشان می‌دهد که مردم باهم متحد بوده و کنار هم هستند و دشمنان نیز متوجه می‌شوند که هیچ گونه آسیبی به این کشور نمی‌توانند برسانند چراکه مردم طرفدار نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام مطهری‌اصل‌ با بیان اینکه امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند، تاکید کرد: تمام مسئولان نظام توسط مردم انتخاب می شوند و مردم هستند که با حضور در پای صندوق‌های رأی و با دادن رأی، تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های آینده معین می‌کنند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات