۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۶۰۴۹۷
آیت الله کعبی:

حضور در انتخابات تقویت کننده نظام اسلامی است

حضور در انتخابات تقویت کننده نظام اسلامی است
نماینده مجلس خبرگان رهبری راهبرد انتخابات را مشارکت بالا و انتخاب اصلح دانست و تصریح کرد: رییس جمهور دارای اقتدار بالا است از این رو باید مدیر و مدبر باشد و توان بالا برای به فعلیت رساندن ظرفیت های کشور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه شرکت در فرایند اخذ رأی انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در ساختمان این جامعه، با اشاره به چهلم شهدای پرواز اردیبهشت اظهار داشت: در انتخابات امروز نهمین رییس جمهور از سوی ملت انتخاب و روزی تاریخی ثبت می شود که می تواند آینده انقلاب را تعیین کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در این انتخابات دو راهبرد مشارکت بالا و انتخاب اصلح وجود داشته است، بیان داشت: کشور ما دارای منطقی مبتنی بر حکمرانی مردمی است که تصمیم جمهوریت برای تحقق اسلامیت بسیار مهم است. نتیجه رای مردم کاملا واقعی و پاسدار جمهوری است.

وی با بیان اینکه این دو اولویت از این جهت اهمیت دارد که ضدانقلاب را به انفعال کشانده و دچار تناقض می کند، بیان داشت: دشمنان انقلاب بین تحریم و مشارکت مانده اند زیرا گاهی در رأی آوری گزینه ای، یک روزنه برای نفوذ باز می شود و از سوی دیگر هر کس که شرکت کند نظام را تقویت کرده است.

آیت الله کعبی در پایان خاطرنشان کرد: رییس جمهور دارای اقتدار بالا است از این رو باید مدیر و مدبر باشد و توان بالا برای به فعلیت رساندن ظرفیت کشور داشته باشد و مثل رییس جمهور شهید با پشتیبانی از جبهه مقاومت و مردم گرایی تحول کلانی ایجاد کند؛ امروز روز مبارکی است.

ارسال نظرات