۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۶۰۶۴۲
امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب:

دلسوزان نظام، مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند

دلسوزان نظام، مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق کنند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام ساداتی گفت: از همه دلسوزان نظام و انقلاب و مردم دعوت کرد که علاوه بر حضور آگاهانه در انتخابات در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، سایرین را نیز برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم، در سخنانی اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی استقلال سیاسی است. 
 
امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: استقلال سیاسی از طریق حضور حداکثری مردم در انتخابات شکل می‌گیرد لذا ملت بزرگ ایران برای تداوم استقلال سیاسی کشور با بصیرت آگاهی کامل در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
 
وی تصریح کرد: انتخابات بسیار مهم است و همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند انتخابات لیله‌القدر نظام است و باید ملت بزرگ ایران برای برگزاری با شکوه این رویداد مهم و بزرگ سیاسی در کشور تلاش کنند.
 
حجت الاسلام ساداتی گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش خود را در این رویداد مهم سیاسی ایفا کرده و سرنوشت و آینده کشور را رقم بزنند.
 
امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب در پایان از همه دلسوزان نظام و انقلاب و مردم دعوت کرد که علاوه بر حضور آگاهانه در انتخابات در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، سایرین را نیز برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند./1400/
ارسال نظرات