۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۶۰۷۵۹
جلیلی:

راه‌حل مشکلات کشور امتیازدهی به کشورهای بیگانه نیست

راه‌حل مشکلات کشور امتیازدهی به کشورهای بیگانه نیست
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: برخی راه حل مشکلات کشور را گفتگو با کشور‌های دیگر و امتیازدهی به آنها می‌دانستند و نتیجه آن شد که امتیاز دادند و طرف مقابل نه تنها تعهدی انجام نداد و به کل از توافق خارج شد و دلار ۳ هزار تومانی به ۳۰ هزار تومان تبدیل شد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سعید جلیلی صبح امروز در دیدار با مردم گرگان در اجتماع هوادارانش در مصلی وحدت گرگان، اظهار کرد: فرصت‌های موجود در استان گلستان فرصت‌های ارزشمندی است.

وی ادامه داد: هر کدام از جوانان استان گلستان می‌توانند برای کشور افتخار آفرین باشند و اگر معتقدیم در کشور می‌خواهیم جهش ایجاد کنیم این جهش اتفاقی نیست و معتقدیم هر روستای استان گلستان باید سلول جهشی کشور باشد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: شرط این جهش این است که مردم را ببینیم و حقوق مردم را در نظر بگیریم و نمی‌شود عده‌ای با رانت و فساد از اعتبارات کشور استفاده کنند اما ۵۰ درصد مردم حتی تسهیلات بانکی نگرفته باشند و نمی‌شود ۹۰ درصد تسهیلات کشور را فقط ۱۰ درصد مردم گرفته باشند.

جلیلی گفت: اگر دنیا امروز اذعان می‌کند که ایران قطب توسعه منطقه است بخاطر همین مردم است.

وی گفت: ما فرصت نداریم و باید از اندک فرصت‌ها بیشترین استفاده را داشته باشیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما انشاالله به بهترین شکل بستری را فراهم می‌کنیم که شما مردم بتوانید در کنار دولت نقش محوری را در پیشرفت کشور ایفا کنید.

وی افزود: ملت ما به حداقل‌ها نگاه نمی‌کند بلکه به قله‌ها نگاه می‌کند و به سمت قله‌ها حرکت می‌کند و ملت نشان داد اگر این همبستگی را دارد بخاطر این است که اقوام و مذاهب مختلف باعث افزایش قدرت بوده‌اند و این ادامه خواهد داشت.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: روز جمعه روز انتخاب شماست که چه را انتخاب کنید؛ شهید رییسی ظرفیت‌های گلستان را شناخت، خلیج گرگان را شناخت، پتروشیمی گلستان را شناخت و آن را احیا کرد.

جلیلی گفت: هر ایرانی و هر فردی در این کشور باید احساس کند می‌تواند با استعداد و توانی که دارد نقش شکوهمندی را در توسعه کشور ایجاد کند.

وی افزود: امروز ما در آستانه یک انتخاب هستیم و برخی به دنبال ایجاد نا امیدی و‌ضعف هستند.

تعداد بازدید : 1

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: برخی راه حل مشکلات کشور را گفتگو با کشورهای دیگر و امتیازدهی به آنها می‌دانستند و نتیجه آن شد که امتیاز دادند و طرف مقابل نه تنها تعدی انجام نداد و به کل از توافق خارج شد و دلار ۳ هزار تومانی به ۳۰ هزار تومان تبدیل شد.

جلیلی گفت: کسی نمی‌گوید در کشور ضعف وجود ندارد اما ضعف را با چه می‌توان حل کرد؟ تنها چیزی که ضعف‌ها را برطرف می‌کند قدرت و توانمندی شما مردم است که باید استفاده شود.

وی افزود: هرگاه کشوری مقاومت کرد پیروز بوده و در همین عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی و همه متحدانش زمانی که به سفارتخانه ما جسارتی کردند صدها موشک به آنها پرتاب شد و هیچ علطی نتوانستند بکنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آیا این جوانانی که در عرصه دفاعی شکوه و قدرت آفریدند نمی‌توانند در عرصه‌های دیگر فرهنگی، اقتصادی و ورزشی قدرت ایجاد کنند.

ارسال نظرات