۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۷۶۰۷۹۵
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی در گفت‌وگو با رسا:

دکتر جلیلی شخصیتی ممتاز، کارشناس و مرد میدان است

دکتر جلیلی شخصیتی ممتاز، کارشناس و مرد میدان است
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان اینکه آیت الله رئیسی در مدت کوتاه سه سال مدل موفقی از حکمرانی را از خود به یادگار گذاشت، گفت: راه شهید رئیسی باید الگویی برای مدیریت و ریاست آینده کشور باشد و مردم باید به شخصی رای بدهند که بخواهد این خط و مسیر را دنبال کند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ابراز کرد: از همه ملت ایران خواستارم که جمعه پانزده تیرماه به پای صندوق های رای بیایند چرا که هر رای مردم ایران در عرصه های داخلی و خارجی موثر و تاثیرگbار خواهد بود.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با بیان اینکه مشارکت حداکثری موجب عزت و اقتدار کشور ایران در جهان خواهد شد، اظهار داشت: پایه های این نظام و استحکام آن همواره با حضو مردم رقم می خورد، لذا حضور همگان در پای صندوق های رای ضروری است.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه دشمنان این نظام به دنبال برسرکار آمدن یک دولت غربگرا هستند، اذعان داشت: اگر بخواهیم پیشرفت و توسعه سیاسی، اقتصادی و امنیتی داشته باشیم باید به کسی رای بدهیم که به دنبال استمرار قوت و اقتدار نظام باشند.

وی با بیان اینکه دو مدل دولت رئیسی و روحانی را تجربه کرده ایم، ادامه داد: دولت دهه نود تماماً به سمت غرب و همه چیز را وابسته به مذاکره با غرب کرده بود و در عمل دیپلماسی ذلت و خفت را دنبال می کردند که هیچ ثمره مثبتی برای نظام و سفره مردم نداشت و ملت بصیر ایران نیز این را عیناً مشاهده نمودند. یک مدل هم دولت آیت الله رئیسی بود که کشور را معطل برجام نکرد و به دنبال سایر ظرفیت ها گام برداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی اضافه کرد: در دوران آقای روحانی با گره زدن سفره ملت به برجام غرب و آمریکا اقتصاد بیمار رو به نابودی رفت و تورم و گرانی و نابسامانی ها در دهه نود به اوج خود رسید اما در دولت سه ساله شهید خدمت مدل دیگری از موفقیت های اقتصادی را شاهد بودیم که آرامش اجتماعی خاصی بر مملکت حاکم شد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دولت آیت الله رئیسی مدلی از مدیریت موفق و کارآمد در تراز انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی در مدت کوتاه سه سال مدل موفقی از حکمرانی را از خود به یادگار گذاشت که باید الگویی برای مدیریت و ریاست آینده کشور باشد و مردم باید به شخصی رای بدهند که بخواهد این خط و مسیر را دنبال کند.

وی افزود: بین دو کاندیدای دور دوم آقای دکتر جلیلی شخصیتی، ممتاز، فرهیخته، انقلابی، کارشناس، کاربلد، دلسوز و مرد میدان است و قطعاً ادامه دهنده راه آیت الله شهید رئیسی می باشد. حوزه علمیه و علما نیز جلیلی را بر شخص دیگر برای به دست گیری قوه مجریه شایسته تر می دانند و ان شاء الله مردم نیز با انتخاب صحیح سکان هدایت این قوه را به آقای جلیلی بسپارند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین ابراز کرد: مردان دولت روحانی میراث دار وضعیت اسفناک و تاریک دولت تدبیر و امید واهی هستند که امروز در ستاد آقای دکتر پزشکیان حضور دارند، مطمئناً با انتخاب آقای پزشکیان و اطرافیانشان که همان دولتمردان آقای روحانی هستند به قهقرا و بازگشت به عقب خواهیم رفت.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی افزود: غرب یک دولت وابسته به خود و ضعیف می خواهد، امید است که مردم در این ایام حماسه ای رقم بزنند که موجب یأس و نامیدی دشمنان نظام شود.

ارسال نظرات