۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۶۰۸۱۴
پیام آیت الله عبدخدائی در حمایت از دکتر جلیلی؛

کشور نیازمند دولتی پرتلاش، مدیریتی خردمندانه و مسئولانی دلسوز است

کشور نیازمند دولتی پرتلاش، مدیریتی خردمندانه و مسئولانی دلسوز است
آیت الله عبدخدائی با صدور پیامی در آستانه دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان نیاز کشور به دولتی پرتلاش و مدیریتی خردمندانه و مسؤلانی دلسوز، دکتر سعید جلیلی را لایق انتخاب به عنوان رئیس جمهور دانست و از وی حمایت کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، آیت الله عبدخدائی از علمای بزرگ خراسان و عضو سابق مجلس خبرگان رهبری در آستانه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور پیامی، حمایت خویش از دکتر سعید جلیلی را اعلام کرد.
متن پیام از قرار زیر است:
بسمه العزیز 
و له الحمد و الصلوه علی نبینا المصطفی و آله الطاهرین
 
مردم شریف، متعهد و شهید پرور ایران اسلامی 
پس از سلام و تحیت، در این برهه خطیر که اجانب خارجی از هر سو ملتهای مسلمان و خصوصا مردم مظلوم غزه را مورد تهاجم قرارداده‌اند و با ایجاد تنگناهای اقتصادی، انواع مرارتهای معیشتی را بر ملت عزیزمان تحمیل کرده‌اند، و فراتر از همه، با تهاجم گسترده به ارزشهای والای اسلامی، اسلامیت نظام را هدف گرفته‌اند، کشور نیازمند دولتی پرتلاش، مدیریتی خردمندانه و مسئولانی دلسوز است که در پایبندی به اسلام عزیز و عزت کشور از بوته آزمون سربلند بیرون آمده باشند. در غیر اینصورت ممکن است در اثر ساده‌اندیشی، یا عدم آگاهی و یا اعتماد بیجا، با یک امضای بی‌مورد در یک موافقنامه استعماری، مملکت سالها زیر بار اسارت استعمار و یا قرضهای کلان برود و قرن‌ها مبتلا گردد.
از اینرو ضمن قدردانی از مشارکت در مرحله نخست، همگان را به شرکت در مرحله دوم انتخابات بعنوان فریضه‌ای الهی توصیه و حمایت خود را از جناب آقای دکتر سعید جلیلی اعلام می‌نمایم و با آرزوی موفقیت، ایشان را به اهتمام در سامان بخشی اقتصادی، مهار تورم و رفع مشکلات معیشتی و بالاخص پاسداشت ارزشهای اسلامی توصیه می‌نمایم./933/
 
محمد هادی عبدخدایی
مشهد مقدس 
جواد رستمی
ارسال نظرات