۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۶۰۸۷۳
رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان خبر داد؛

برگزاری دوره تربیت مبلغ معارف نماز «مفتاح» در کاشان

برگزاری دوره تربیت مبلغ معارف نماز «مفتاح» در کاشان
اصفهان – حجت الاسلام تواضعی از برگزاری دوره تربیت مبلغ معارف نماز «مفتاح» با حضور روحانیون و مبلغین به همت ستاد اقامه نماز کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین تواضعی رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان سه شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: دوره تربیت مبلغ معارف نماز «مفتاح» با حضور روحانیون و مبلغین برگزار می‌شود.

وی به اهداف دوره تربیت مبلغ معارف نماز «مفتاح» اشاره کرد و از آشنایی با معارف نماز به عنوان یکی از این اهداف اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی برای رشد نماز ائمه جماعات، آشنایی فراگیران با شیوه‌های دعوت به نماز و پاسخگویی به سوالات و شبهات نمازی از دیگر اهداف این دوره است.

حجت الاسلام تواضعی همچنین اهمیت نماز، آداب نماز، آثار نماز، شیوه دعوت به نماز در خانواده و محیط کار، بررسی علل و عوامل ترک نماز و راه‌های درمان آن و شبهه شناسی وپاسخ به سوالات پرتکرار را از جمله عناوین دروس و سرفصل‌های این دوره برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز خلأ در بخش ترویج فرهنگ اقامه نماز وجود دارد افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، هر هزینه‌ای انفاق نیست، بلکه انفاق زمانی است که خلاء را شناسایی کنید و برای پرکردن آن تلاش کنید.

حجت الاسلام تواضعی با بیان اینکه فرهنگ نماز از موضوعات اساسی کشور است، گفت موضوع نماز از مسائلی است که رهبر معظم انقلاب روی آن تأکید دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان کاشان یادآور شد: دوره تربیت مبلغ معارف نماز «مفتاح» به مدت سه روز از ۱۱ تا ۱۳ تیر ماه در مسجد دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان برگزار می‌شود. /۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات